Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Tessan - 24 augusti 2009 21:48

Jag passade på att smygfota lite bebisar medans Lisen var upp och åt mat!


De är ju så söta så man blir galen! Tänk när de öppnar ögonen sen också! Gooos!!

Av Tessan - 24 augusti 2009 21:27

Har färgen hemma... Ska jag våga slänga i den??


Tänk om det blir så där gult som jag är rädd för..

Av Tessan - 24 augusti 2009 16:34

Jag tror jag vet...


Jag är så godissugen hela tiden därför att min kropp saknar något.. Jag ska nog börja äta bättre. Ha med matlåda till jobbet. Äta grönsaker varje dag. Införa Dagens Frukt igen. Dricka mer vatten. Sen kanske jag inte är så himla godissugen längre.. Det enda jag tänker på är ju att stoppa något i munnen.. Hela tiden.. Det är jätteirriterande!

Av Tessan - 24 augusti 2009 11:57

Gott med kaffe! Nybryggt kaffe! Mmmm!!


-Nån som ska till ikea under de närmsta dagarna så hör av er!! Jag saknar några ramar. De är billiga och tar ingen plats i bilen alls..

*Blinkar med de blå ögonen*

Ovido - Quiz & Flashcards