Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Tessan - 27 augusti 2009 20:16

Somnade med Virre idag. Så skönt men herre gud va seg jag blir. Är helt slut! Ska slänga i en nyansering idag men först ska jag försöka få det lilla vilddjuret att sova. Kan bli svårt eftersom vi sov ganska många timmar på dagen..


Imorgon kort jobbdag! Skönt och sen väntar hela helgen! Hoppas på supermycket folk!


Hörs sen!

Av Tessan - 27 augusti 2009 08:51

Igårkväll när vi satt och tittade på teve kom vi på det! 060826 förlovade vi oss! Alltså tre år sen igår! Och som vi firade! Jag satt med hårfärg i hela kvällen och Micke kollade på trav! Grattis på oss! Men när vi kom på det så gick vi och la oss tillsammans och myste lite med Lisen innan vi somnade! Vi har i alla fall tänkt att vi ska vara tillsammans lite på lördag. Eftersom vi jobbar i helgen så tror jag att Victor ska vara hos mormor och då tänkte vi gå å se Sommaren med Göran. Kanske äta något gott också. Det får bli vårat firande!


Jag har alltså färgat håret... Igen.. Men det blev nog inte riktigt bra.. Ska försöka få tag i en nyansering idag så jag får bort lite gula toner och så ska jag lägga i en mörk färg under. Blir kanske ok. Var nog bättre innan tror jag.


Har vägt kissarna igen. Den gula väger nu 170g och den grå 160. Fast de ligger inte precis stilla när dom är på vågen så det diffar nog nåt gram hit eller dit!


Idag är jag ledig hela dagen och började dagen med att mysa med Virre och Mike i sängen medans Virre fick sej en flaska välling. Nu är det Mumin och lite plock! Ska nog inte göra så mycket mer idag heller. Kanske handla och så skulle Linnis komma över en sväng! Micke började ganska sent också tror jag.

Ovido - Quiz & Flashcards