Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Tessan - 21 augusti 2009 20:06

Pizza o Cola till middag, jag orkade inte laga nån mat! Nu ska jga snart lägga Virre, han fick vara uppe lite längre idag när farfar o farmor kom!


Imorgon blir det jobb igen, undrar vad jag ska ha på mej, det är ju lördag!

Av Tessan - 21 augusti 2009 17:16

Hela dagen full fart! Besök av bröder med tjej. Besök av farmor o farfar. Nu Mumin för hela slanten!


Mamma är lite trött, vi har skrotat i myskläder hela dagen. Kanske måste åka o handla lite men vi får se..

Av Tessan - 21 augusti 2009 09:26

Bakar muffins som jag ska fylla med smält mjälkchoklad! Blir nog mums!


Har haft experthjälp såklart och nu står han och diskar efter oss :-)



Uppdatering:

Det gick inte riktigt så bra som jag hade tänkt, det blev inte så bra med chokladen, den smälte liksom inte riktigt utan det blev nog mest kladdigt.. Men choklad är ju gott och muffins är gott så tillsammans blev det nog ändå gott fast de inte blev så fina..

Av Tessan - 21 augusti 2009 08:20

Att kissebebisarna hade kommit när jag vaknade idag. Jag fick hjälpa en liten att hitta till sin mamma.. Men när jag vaknade var Lisen lika tjock som igår. Hon verkar ha det riktigt jobbigt nu.. Det är tungt åt henne. Jag skulle tycka det var dax nu.. Hon bara sover mest, dricker lite vatten ibland. Hoppas det sätter igång snart. Så hon slipper ligga o flåsa..

Av Tessan - 21 augusti 2009 08:18

Sexigt va?! Att tänka på att de var fyllda med mjölk!

Av Tessan - 21 augusti 2009 08:15

Bockar av på listan! Skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards