Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Tessan - 22 augusti 2009 23:30

Och när klockan slår tolv då vaknar väggar och golv..

Av Tessan - 22 augusti 2009 21:40

Åh va bra det blev med tapeterna! Så jäkla nöjd! Imorgon ska taklisterna upp bara sen ska det inredas lite..


TACK Svärfar och Svärmor! Mycket värt för oss!


Sitter just nu ute på uteplatsen och myser med ett glas vin i handen. LilleBus är uppe, det är ju så man skäms.. Han har provat sova men han var sugen på mer välling och ville ha en till kram av farfar innan han nu ska sova.


Imorgon blir det jobb igen. Blir nog myssöndag med tajts och sweater. Blir nog personalklädseln imorgon verkar det ;-)



Av Tessan - 22 augusti 2009 12:24

Du är så jäkla knäpp, men jag ÄLSKAR dej, hjärtat!

Av Tessan - 22 augusti 2009 11:31

Spik dragare   Spik drivare


-Same Shit Different Name

Av Tessan - 22 augusti 2009 09:06

Dax för jobb! Hemma ska det tydligen tapetseras idag, spännande! Hoppas hoppas det blir så bra som jag tänkt mej men det blir det nog. Hoppas jag valt rätt tapeter!


Hoppas också på mycket folk idag..


Påminn mej att jag måste på apoteket innan jag åker hem...


Inga bebisar än... Suck....

Ovido - Quiz & Flashcards