Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Tessan - 12 augusti 2009 23:03

Men jag säjer/skriver igen


TACK!

Ni vet vilka jag menar!

Ni är guld värda för oss!

Av Tessan - 12 augusti 2009 22:58

Känns mitt liv inte så jäkla kul. Har massa tegelstenar på axlarna som gärna får ramla av utan att jag blir arg. Vissa personer som får mej att känna mej kass, det gör ont. Ont i hjärtat. Jag gör så gott jag kan. Och lite till. Ändå räcker det inte..

Jag har mitt eget liv i mina händer och jag försöker förvalta det väl. Det är bara jag som kan förändra framtiden. Och jag ska, men det är inte så lätt..


-Jag gör så gott jag kan!



Mina ögon kan tindra

Min mun kan le

Men tårarna som bränner

Är det ingen som ser..


En fasad av den jag vill vara..

Av Tessan - 12 augusti 2009 18:05

Kommer inte ihåg om jag lagt ut denna bild förut men om jag har det så gör det nog inget. Den här bilden talar sitt tydliga språk, vilken liten spjuver vi har!


-SötNöten

Av Tessan - 12 augusti 2009 18:04

Va trött jag blev! Lite kaffe på det här!


Undrar hur det går för mina granntjejer och min prins......?

Av Tessan - 12 augusti 2009 14:40

Har köpt en sibylla hamburgare idag på lunchen! Den var mumsig men varför gör dom den i fel ordning?? Dom gör den liksom upp och ner..

Nä rjag jobbade på Sibylla så var det väldigt noga att det var rätt ordning på allt. Först underbrödet - dressing - sallad - hamburgare - senap - ketchup - gurka - lök - toppbrödet - KLART


Den jag fick idag såg ut såhär

underbröd - ketchup - hamburgare - lök - gurka - dressing - toppbröd


DET ÄR JU FEL!! Ketchupen ska vara PÅ hamburgaren, inte under!


Kan ibland längta tillbaka till min tid på kiorren då man gjorde iordning all mat precis som man själv vill ha den!


Men faluÅttan eller vad den heter får iallafall plusbetyg för hamburgaren var, trots oordningen på burgaren riktigt god och jag är MÄTT!!

Ovido - Quiz & Flashcards