Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Tessan - 19 augusti 2009 23:18

Nu är klockan snart halv tolv igen! Varje kväll!!!!


Gå å lägg dej!!

Av Tessan - 19 augusti 2009 22:30

När vi pratade fotografering på jobbet idag så kom jag o tänka på mitt lilla modelljobb jag gjorde som gravid.. Hihi det var så himla kul. Fast jag hade gått upp ca 30 kg så var tröjan jag skulle visa ändå alldeles för stor men vi fick till det rätt bra tycker jag. Tog många väldigt lättklädda bilder också framförallt på magen men de lägger jag såklart inte ut här, hihi..


Tröjan finns att köpa och bilden finns att se på familjetorget.se

Fotograf var Petra Rogström som för övrigt är en helt underbar fotograf!


Jag tyckte under tiden jag var gravid att jag var fin, ser dock nu att mina extrakilon runt hakan inte riktigt är klädsamma. Whatever, jag gillade att vara gravid! Och jag fick ju världens bästa unge av det!

Av Tessan - 19 augusti 2009 17:57

Mätt efter sen lunch!


Längtar hem lite, speciellt nu när det börjar hända lite. Det kommer bli så fint. Idag har vi tagit kort som ska ligga på hemsidan sen. Hoppas de går att uppdatera med lite bättre bilder sen.. Hehe.. Var inte riktigt förberedd på att vi skulle fota idag.. Jag har ju varit hemma och städat bilen på förmiddagen..

Av Tessan - 19 augusti 2009 09:06

Har fått sova hela natten inatt! Så himmelskt skönt! Gick faktiskt och la mej tidigare än vanligt igårkväll också. När jag vaknade imorse så sov resten av familjen, så jag somnade av en stund till. Men när LilleMan vaknade så var det full fart! Tur vi har Mumin nuförtiden.


Idag ska Virre vara hemma och vara ledig med sin pappa. Jag ska jobba eftermiddag. Kanske ska vi börja förbereda för tapetseringen i helgen?! Ska bli skönt att få det gjort nu! Sen blir det vårat sovrum och sen Lillens. Jag tycker hallen också men så länge vi inte är överens om hur det ska se ut så får det vänta.

 -Fast jag brukar få som jag vill efter ett tag.. Hehe, han måste bara komma på att jag har rätt..


Inga kissebebisar i sikte. Tyckte ju det skulle ha varit bra om de hade kommit inatt, men ikke. Låg och gosade med Lisen igår och nu är det full aktivitet där inne i magen. Hon är slö och går inte mycket längre än utanför dörren. Vill nog ha lite luft bara..

Ovido - Quiz & Flashcards