Alla inlägg under juni 2010

Av Tessan - 6 juni 2010 12:12

08,50 står det två killar och plockar upp jordgubbar i sitt lilla hus när jag stressade förbi på väg till jobbet.. Jag gick på helt andra sidan...


K: Färska jordgubbar

T: Ja jo jag ser det..

K: Jättesöta och goda!

T: Det tror jag säkert men hade jag velat ha så hade jag stannat...


Tror dom att jag är blind?

Av Tessan - 5 juni 2010 13:29


<Jag älskar dej>

Av Tessan - 5 juni 2010 10:05

Igår när jag skulle hem från jobbet så skulle jag springa in på Ica och handla tre saker. Jag glömde den fjärde. Jag handlade, såg klockan och fick bråttom. Jag betalade med kort och tog det på 200. Jag fick tillbaka 133,50, växlade åt mej lite femmor till kortspelet på kvällen, tackade och gick till bussen. På bussen började jag titta mej omkring, vart gjorde jag av påsen?? Tog jag nån påse?? Nä jag tog ingen påse.. Men var är sakerna jag köpte? Jag tog inte dom heller!! Faan, jag ville ju ha drickan! Men ååå. Jag frågade busschauffören när vi skulle åka.. "Inom en minut" OK bara att inse. Grejerna blir kvar. Ringde Micke, fick numret till Ica, ringde. Mycket riktigt, alla grejerna låg kvar! Får hämta idag då!


PUCKO!!

Av Tessan - 5 juni 2010 09:46

Nu får väl torkan vara över och det är på sin plats med ett nytt inlägg. Va roligt och vad gulliga alla är som har skickat sms och frågat var jag är och om det hänt något. Men nä, det har inte hänt nåt, det har bara varit för fint väder och jag har inte haft nån lust att vara inne vid datorn och på jobbet har jag haft annat att göra! Men Now I´m back on track!


Lördag idag och det var fint ute. Blåste kallt men solen lyste och det tycker jag är viktigast, jag är beroende av solen. Det blir jobb hela helgen. Skulle egentligen jobbat hela nästa helg men fick reda på att min bror med sambo kommer och hälsar på då så det kan ju vara trevligt att vara ledig ialla fall en dag då så jag hinner se dom! Bra va!

Ovido - Quiz & Flashcards