Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Tessan - 11 juni 2010 16:30

Idag börjat VM! Nu finns det något att titta på hela tiden och man kan ligga och slöa i soffan på kvällarna och bara jäsa.. Man skulle tillochmed kunna vika tvätt samtidigt, eller hur älskling?!?!  

Av Tessan - 11 juni 2010 12:55

Vet inte folk vad lossepladsen är?? Det godaste godiset som finns!! Är det någon som ska utomlands?? Köp då en burk till mej på TaxFree! Ni behöver inte fråga mej innan! Jag köper den av er direkt!!


Ni måste prova!!



Å det rinner snålvatten bara jag ser burken!

MÅSTE HA SNART!!!

Av Tessan - 11 juni 2010 11:48

Fredagsjobb och jag är tät i näsan. Så där härligt gravidtät som jag kommer vara tills jag inte är gravid längre. Det bästa med att vara tät är när man sprayat och det släpper. Att kunna andas mormalt är underbart!


Nu ska jag jobba, har bara tryckt en macka först. Det började regna när jag kom ner på stan, synd för alla studenter, men för mej som ska vara inne spelar det mindre roll.


Vaknade av catfight imorse. Lisen är ute och slåss ibland. Jävla katter, varför kan de inte bara hålla sams??

Ovido - Quiz & Flashcards