Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Tessan - 16 juni 2010 18:31

Inte nog med att jag blev snål, när jag väl bestämde mej så kunde jag inte betala med mitt kort.. Jag var tvungen att ta postförskott och då tillkom 50 kronor. Jag kunde inte aktviera kortet heller eftersom det är nån som låst dosan till internetbanken..


Jaja, 50 kronor extra blev det men den är hemklickad nu iaf! Hoppas den kommer före helgen!! Weeeee!!!

Av Tessan - 16 juni 2010 17:31

Är så sugen på att klicka hem en liten söting.. Men jag blir lite snål även fast jag behöver den....

Av Tessan - 16 juni 2010 17:18

Säga vad man vill om hur sverige ser ut, om vi ska vara monarki eller ditten eller datten. Nu ser sverige ut som det gör och våran nästa regent gifter sig. Själv tror jag att hon kommer vara otroligt vacker och att det hela blir ett spektakel som sent ska glömmas.


Men är det inte lite konstigt att inte alla ska kunna ha möjlighet att titta på detta?? Är det inte lite konstigt att affärer och sånt ska hålla öppet som vanligt?


Om jag hade varit ogravid och ledig så hade jag ställt till med kalas i helgen. Möhippa på fredag, champagne frukost med jordgubbar på lördag. Galaklänning (de flesta har ju sett min guldklänning), snittar och champagne hela dagen!



Visst är hon vacker?!?!?!

Ovido - Quiz & Flashcards