Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Tessan - 6 juni 2010 17:43

Det kom upp en popup på min dator och jag blir så full i skratt. Av en händelse har jag kollat på Biggest Loser där tjejen på bilderna har varit med. Hon vann till och med. Hon hette INTE Kerstin då. Har för mej att hon hette Michelle eller nåt sånt och att hårt arbete ligger bakom hennes viktnedgång och inte något vetemjölspiller som antagligen säljs i denna annons..

Av Tessan - 6 juni 2010 17:39

Ingen av oss är särskilt hungrig men äta måste man ju?! Har inga idéer, tog fram lite köttfärs men vad gör man för snabbt och enkelt och gott av frusen färs??

Av Tessan - 6 juni 2010 14:39

Jag känner en tjej som jobbart många år på intensiven på lasarettet. Hon sa nåt i stil med:


Vissa gånger när man såg barn, fruar, män och föräldrar komma för att ta avsked innan respiratorn slås av på ett misshandelsoffer som är helt blåslaget, så önskar man att de som slagit ihjäl människan ifråga kunde komma och titta på. Är dom så jävla tuffa då också? De skulle fan se vad de ställt till med!


Jag håller med, Jag blir så jävla förbannad!

Av Tessan - 6 juni 2010 12:12

08,50 står det två killar och plockar upp jordgubbar i sitt lilla hus när jag stressade förbi på väg till jobbet.. Jag gick på helt andra sidan...


K: Färska jordgubbar

T: Ja jo jag ser det..

K: Jättesöta och goda!

T: Det tror jag säkert men hade jag velat ha så hade jag stannat...


Tror dom att jag är blind?

Ovido - Quiz & Flashcards