Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Tessan - 10 juni 2010 17:50

Fick ett mms på telefon från ett nummer jag inte kände igen. Sören... Vem är Sören?? Det var en barnsäng. Aha! Micke ringde. Han har varit och tittat på en säng åt Lille Skrutt. Vi tycker det är viktigt att han får en stor egen säng och hinner sova in den innan bebisen eventuellt kommer, så inte han känner att bebisen tar hans säng.


Micke ringde och frågade vad jag tyckte..


-Kan man måla sängen vit eller??

M: Hahahahaha, jag bara väntade på frågan, Whitehead! Men ja... Det kan man säkert..

Av Tessan - 10 juni 2010 17:18

Imorse var jag iväg och besiktade pärlan! Inte ens en anmärkning, gick igenom helt prickfritt! Våran pålitliga vän!

Av Tessan - 10 juni 2010 17:13

För första gången i mitt liv SVART nagellack idag! En riktig rocker!! Döskalle T-shirt har jag också ju! Shit nu är det tack och gonatt!! Jaja Depend har ialla fall de bästa lacken! Massa färger, små behändiga flaskor och kostar nästan ingenting!

Av Tessan - 10 juni 2010 16:53

Igår kom kallelsen. Vi ska på ultraljud och se våran lilla i magen! I början av Juli. Fast jag måste nog försöka få ett livstecken från den lilla därinne innan vi åker dit, annars törs jag inte. Jag vill inte åka dit med förväntningarna på topp och hem med "tom mage". Det skulle vara det värsta och tråkigaste.. Vill gärna känna någon rörelse eller höra något hjärtljud innan. Så man är lite förberedd..


Sen är frågan... Ska vi se efter om det är en tjej eller kille som bor i min mage??

Av Tessan - 10 juni 2010 15:28

Varför är jag antingen tokmätt eller hungrig?? Finns det inget mittemellan?

Ovido - Quiz & Flashcards