Alla inlägg under juni 2010

Av Tessan - 10 juni 2010 17:13

För första gången i mitt liv SVART nagellack idag! En riktig rocker!! Döskalle T-shirt har jag också ju! Shit nu är det tack och gonatt!! Jaja Depend har ialla fall de bästa lacken! Massa färger, små behändiga flaskor och kostar nästan ingenting!

Av Tessan - 10 juni 2010 16:53

Igår kom kallelsen. Vi ska på ultraljud och se våran lilla i magen! I början av Juli. Fast jag måste nog försöka få ett livstecken från den lilla därinne innan vi åker dit, annars törs jag inte. Jag vill inte åka dit med förväntningarna på topp och hem med "tom mage". Det skulle vara det värsta och tråkigaste.. Vill gärna känna någon rörelse eller höra något hjärtljud innan. Så man är lite förberedd..


Sen är frågan... Ska vi se efter om det är en tjej eller kille som bor i min mage??

Av Tessan - 10 juni 2010 15:28

Varför är jag antingen tokmätt eller hungrig?? Finns det inget mittemellan?

Av Tessan - 9 juni 2010 21:32

Vilken god korvgryta jag gjorde!! Jag har ätit och ätit och ätit! Jag fortsatte äta fast jag var mätt! Så nu är jag superdupermätt!! Ska ha till matlåda imorgon också! Ååå va gott det var! Precis vad jag var sugen på!

Av Tessan - 9 juni 2010 18:19

Tänk att det finns folk som mer än gärna går med trasiga kläder, bara de slipper betala för de. Är det snyggt att ha ett hål i tröjan där larmet har suttit??

Av Tessan - 9 juni 2010 17:02

Oj oj oj, hur ska det här sluta nu då?? ......


Av Tessan - 9 juni 2010 14:42

Virre är på dagis. Han tycker om att vara där men säger alltid att han inte vill gå dit. Han är ju faktiskt inte där så mycket och eftersom vi verkligen försöker att låta honom vara hemma så mycket som möjligt gör det att vi behöver ha barnvakt som hämtar honom på dagis ibland. Idag är en sån dag. Först var han jätteglad att morfar skulle hämta honom. Men sen när det började närma sej att vi sklle säja hejdå så ville han bara att mamma skulle hämta honom. Och jag vill hämta honom. SOM jag vill hämta honom. Men jag kan inte. Vi måste pussla såhär. Jag längtar tills bebisen kommer så vi får vara hemma tillsammans och inte behöva känna att vi ska iväg.


Vill inte ha ont i mammahjärtat. Det är klart att han vill komma hem och vara med mamma och pappa när han varit på dagis en hel dag. Men hur ska vi få ihop det då?? Man måste ju jobba..

Av Tessan - 8 juni 2010 19:40

Jag har bränt fingrarna! I kokande vatten. Pastavatten. Jag skulle hälla av och så var plattan större än kastrullen så handtagen vr tokheta och när jag röck till så skvätte det kokade vatten äver pek- och långfingret på höger hand. Det gör ju så ont. Bara ok är jag håller något kallt emot. Eller under kallt vatten. Och nu hade jag ju behövt den där sista sista droppen Aloe Vera som antagligen var kvar i tuben jag kastade när jag städade badrumslådan sist! Typiskt! Aaaaaooojjj!!!

Ovido - Quiz & Flashcards