Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Tessan - 15 juni 2010 17:36

Jag vill se den här filmen. Har hört att den är riktigt otäck. Krävs ju iofs en del för att skrämma upp mej om det inte handlar om övernaturliga saker som kan få mej att skita knäck.



Någon som har sett den?? Var den bra eller lite överdriven??

Jag klarar det mesta men har väldigt svårt för när man får se brutala slagsmål och liknande.. Typ som en av de sista scenerna i Green Street Hooligans och Johan Falk filmen när de slår killen i sopsäcken. Då fick jag blunda och hålla för öronen..



För övrigt en jäkligt bra film! Se den! Den är antagligen tyvärr alldeles för sann..

Av Tessan - 15 juni 2010 17:14

Känns lite "off" idag. Så lite folk ute och jag har ätit lakrits så jag har ont i magen..


Men så goda dom är! Tack Bror och Cissi!


Jag och Jojo går och städar och plockar lite, pratar lite graviditet. Högodds va?!


Imorgon är det dags för spanien att gå in i VM. Jag tror de vinner. Jag hejar på Puyol. Zlatan hade pratat med honom och han sa att han kände sej i bra form! Jag ska tippa på Spanien. Det är bra att ha en kompis som Zlatan..

Av Tessan - 15 juni 2010 16:04

Men vart är allt folk??


Ovido - Quiz & Flashcards