Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Tessan - 23 juni 2010 18:44

Jag tycker så mycket om min nya telefon! Nu har jag även lärt mej hur jag ska ladda in massa musik så jag kan digga på bussen när jag åker till och från jobbet. Jag har inte riktigt vant mej vid nya signalen än bara så om jag inte svarar så ring ring ring igen!

Av Tessan - 23 juni 2010 17:34

Satt på bussen idag när jag skulle till jobbet och det kliver på en man med en stor hund, typ en långhårig schäfer.. Han går nästan längst in i bussen. Efter ett tag kommer två mammor och två barn in i bussen. Lilla killen, kanske nåt år äldre än Victor småspringer för att sitta längst bak. När han går förbi sätet där hunden sitter så börjar den skälla och glufsa varpå pojken såklart blir jätterädd. "Sätt dej där framför du istället" Sa han åt pojken.. "Han är inte farlig bara lite arg ibland"


Varför skulle inte pojken kunna få sitta längst bak?? Han får väl hålla ordning på sin hund?!


När jag kom fram till stan så gick jag in på Ica innan jag gick till jobbet. Samma hund sitter kopplad i en krok utanför gallerian. Jag går medvetet en bit ifrån hunden eftersom jag hörde vad den var kapabel till och tycker de är läskiga. Jag mötte en annan kille. Efter att vi mötts, hörde jag ett högt skall, vände mej om och ser killen hoppa därifrån samtidigt som jag ser att hunden liksom hugger efter honom och skäller.


Va fan, ställer man såna hundar ensamma ute bland folk. Som gläfsar efter folk? Jag blir så jävla arg. Hunden kan ju inte vara helt bekväm i det heller eftersom den betedde sej som den gjorde.


Jag kanske kastar sten i glashus nu med tanke på att jag låter våran katt vara ute ensam sådär som katter är, men hon har aldrig huggit, gläfsat eller skrämt någon.


"Han är inte farlig, bara arg ibland"

Jo men tack, nu kändes det ju jävligt mycket bättre. Kan du inte släppa in den innanför dagisgrindarna till min sons dagis också?

Ovido - Quiz & Flashcards