Alla inlägg under april 2010

Av Tessan - 16 april 2010 17:09

Vilket jävla daltande! Va!? Skicka en optiker till fängelset, om man nu tycker att han behöver nya glasögon (som vi skattebetalare antagligen står för). Jag tycker att han kan ha sina gamla. Inte ens mina gamla rosa första skulle jag ha till övers för denna ursäkt till människa.


Han har enligt mig förbrukat sin rätt att vistas bland folk. Han är inte vatten värd i mina ögon. Äta på lämplig restaurang.. Vilket jävla skitsnack! Fängelsematsalen är det finaste ställe han ska äta på. Är man dömd till livstid för de brott som har har begått har man gjort valet att sitta inspärrad tills man förtjänat din rätt att visa sej bland folk och frågar ni mej, ja då kan han ruttna där inne.


Känns som att det svenska systemet skrattar Englas och Pernillas anhöriga rätt i ansiktet..

Av Tessan - 16 april 2010 17:02

När jag sprang in på McDonalds idag för o köpa lunch åt Virre så stog en bil utanför med TALANG 2010 över hela bilen och jag blev så nyfiken på om Bert, Charlotte och Johan satt där inne och åt! Jag kollade och kollade och kollade men sen kom det ut två vanliga kvinnor med sina barn och körde iväg i den. Är inte det fusk??




Av Tessan - 16 april 2010 16:07

Hemma med skrutt. Har varit hos doktorn med han idag men det är det berömda viruset som slagit till. Ingen penicillin mot nånting. En starkare host meducin fick han bara.


Nu skrotar vi hemma, mamma försöker få lite helgstädat, lilleman tycker vi ska blåsa såpbubblor! Varför kan han inte bara vara lugn och stilla i soffan så han blir frisk snart. Jag vill ha min glada kille tillbaka. Nu har han hostat en miljon gånger, tar de inte slut snart??

Av Tessan - 16 april 2010 09:48

Får in superfina klänningar till butiken nu!


Jag och Jojo provade häromdagen

T: Å den är så fin, men jag vet inte.. När ska man använda den??

J: Kan du inte dra ner tajtsen så man ser hur den ser ut med bara ben??


Yeah right, och Dolly Parton sover på mage..

Av Tessan - 15 april 2010 21:38

"Utseende spelar ingen roll.

Se på mig, jag är jättesnygg, men har ändå ingen att gifta mej med"


Brian 7 år

Av Tessan - 14 april 2010 21:11

Onsdagkväll... Då är det som bekant TessyTime!


Fick hämta VirreBoy på dagis idag, feber och hostig. Nu får han bli hemma tills han är ok. Basta! Om han blir riktigt frisk så kanske övriga problem med lämning också försvinner.. Man kan ju hoppas det tills man vet nåt annat i alla fall.


Han är inte frisk, det ska jag inte påstå, men han är heller inte sjuk. Någonstans mittimellan och går jag till mig själv och tänker att jag skulle må så som han såg ut att må idag så är det klart han ska vara hemma. Det konstiga är att han var pigg imorse och jag tänkte att hostan lät bättre än på flera dagar. Sen bara vände det tydligen. När vi varit hemma sen så har det varit upp och ner, jätteglad tills minsta lilla sak har gått honom emot, då blir det ett himla liv. Och han blir supervarm! Sen gnäller han i 7 svåra år så jag håller på å bryter ihop och rätt var det är så skrattar han.. Barn är knasiga maskiner..


Nu ska jag titta på resten av Greys, sen Sex Rehab with Dr. Drew. Ska ta en bit av kakan vi bakade idag.. Man måste ju provsmaka, hehe...

Av Tessan - 14 april 2010 21:01

Varför vältrar jag mej i sorg? Hittade via en länk en blogg som handlade om deras lilla kämpe som somnat in i cancer och jag kan inte sluta läsa fast det påverkar mej så. Sidan är så fin och de skriver fint. Jag lider så hemskt med de och vill gärna fortsätta läsa, men det får bli en annan gång. Det är fel tid. Jag ska spara adressen så jag kan gå tillbaka. En annan gång..


Av Tessan - 14 april 2010 09:46

Försöker vända "inte åka gagis heller" till "jaa, åka dagis"


Svårt fall.

"Tittor hemma mamma pappa"


Hur gör man? Han vill verkligen inte...

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards