Alla inlägg den 7 april 2010

Av Tessan - 7 april 2010 17:53

Jag vill bråka med Mats  (6.56 in i klippet)från Mockfjärd. Jag skäms över att bo i samma landskap som honom. Tvi dej Mats.

Tycker bättre om Elisabet Videbäck, som kommer in lite senare i klippet.. Tycker också att Malin Wollin som ringer in har nåt att säga.


Barn är det viktigaste vi har!

Av Tessan - 7 april 2010 15:53

Både kaffet och datorn skrek efter mej, så jag sätter mej väl en stund till då!


Ett tips  till er som vill ha ett gammalt hus i gammal stil.. Fint men Nej tack, inget för mig.

Av Tessan - 7 april 2010 15:36

Det blir inte alltid som man tänkt. Dagis ringde, bara att hämta skrutt. Febrig, lessen och snorig. Han berättade när jag kom;

Titor lessen popa mamma mamma mamma

(Victor lessen ropa mamma mamma mamma)


Sötnöten. Nu har han tvärdäckat efter lite mat, alvedon och mullvaden i staden, Ska väl göra något jag då kanske.. Nu fick jag ju lite mer tid än jag räknat med och då sitter jag här! Inte bra..

Av Tessan - 7 april 2010 11:20

Nu är det mycket jobb framöver, ledig imorgon bara sen väntar jobb hela helgen och veckan efter. Idag är en ganska bra dag. Slutar 16 och ska sen hämte VirreBus på dagis. Älskar att hämta och få åka hem och ha eftermiddagen och kvällen ledig. Hinna laga mat och göra allt man inte hinner med annars. Blir ensamonsdag ikväll, Micke på badminton och Virre i säng. Blir Greys, vika tvätt och mojsa lite. Behöver storstäda in våren. Har inte haft så mycket ork och inspiration till det på sistone, men det kommer. Det är aldrig fel att ha nystädat och fräscht!

Ovido - Quiz & Flashcards