Alla inlägg under april 2010

Av Tessan - 19 april 2010 22:31

Idag har jag hunnit med mycket!


Jag har VABat, lekt med barn, lagat lunch, matat lunch, promenerat, lämnat barn, blivit sexuellt trakasserad (på riktigt), jobbat, hämtat barn, lagat middag, ätit middag, hämtat sambo, lagt i tvättmaskinen, tvättat och borstat barn, kokat välling, lagt barn, hängt i soffan, pussat på sambo!


Jag är en riktig mångsysslare! Verkligen!

Av Tessan - 19 april 2010 10:36

Just nu känns det som det är mest strul med allting.. Victor blir aldrig frisk och han är inte alls sådär glad som han alltid är annars! Jag vill bara att han ska bli frisk NU!!

Av Tessan - 18 april 2010 14:26

Idag när vi kommer hem så vet vi att det är vår på riktigt! Då är vintern slut och en lång härlig sommar väntar!


Hur vet vi att det är just idag då??


Joo.. För Tian har tagit fram STUDSMATTAN!!!!


Av Tessan - 18 april 2010 12:20

Jobbsöndag och jag längtar efter min lilla kille så jag håller på å spricker! Undrar vad som hänt sedan jag såg honom sist.. Har han vuxit några centimeter? Har han fått fler tänder? Kanske han helt plötsligt kommer körande själv i en bil och säger Tjena Morsan?!

Kanske är han ungefär lika stor som när jag lämnade honom igår morse. Kanske är han precis lika gullig och rar som vanligt! Kanske är det bara för mej det känns som om det var 14 år sen jag såg honom!


Idag är jag lite lite tung i huvet.. Måste ha sovit dåligt.. Ähum för inte kan det väl bero på vinet jag drack igår blandat med en hysterisk volym när vi sjöng Singstar.. Nä Aldrig. Måste ha sovit dåligt!


Men gud va kul det är att sjunga! Jag MÅSTE ha ett playstation! Med ABBA singstar! Jag skulle sjunga jämt! Jag skulle sjunga varje ledig sekund! Jag skulle till och med dammsuga med en mick i handen!

Av Tessan - 17 april 2010 20:34

Jag är varm om öronen. Dom är lite röda. Det betyder tt det är någon som är kär i mej som tänker på mej..


Eller också betyder det att jag varit vaken länge idag och att mitt 8 %iga vinglas rann rakt ner i örsnibbarna..

Av Tessan - 17 april 2010 20:28

Nu går jag över till Anajta! Oooh we can dance, we can jahajv..

Av Tessan - 17 april 2010 20:24

M: Du skulle fan få ligga med Zlatan

T:För dej??

M: Ja bara jag får sitta med och ha koll

T: Ja tror inte att jag får ligga med Zlatan för Zlatan..

M: Nä inte för mej heller förresten..

T: Du får ligga med Zlatan om du vill..


Tur vi gör upp regler så vi vet vad som gäller i vårt äkteskap..

Av Tessan - 17 april 2010 12:05

Jeans hit jeans dit jeans överallt!


Kan hända det blir lite drag idag och ikväll då?? Kanske kanske inte..


Taget taget! Eller vad säger du Micke?

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards