Alla inlägg den 21 april 2010

Av Tessan - 21 april 2010 22:37

Det lilla hjärtat! Så trött så trött!


Efter att ha hjälpt mamma och pappa i trädgården i eftermiddags så är han nu en slagen hjälte!


    


Tack för hjälpen Lilla Vän!

Av Tessan - 21 april 2010 21:31

Ända sen jag var liten har min mormor haft samma halsband. Dag ut och dag in så länge jag kan minnas. Jag frågade henne en gång om jag kunde få det av henne men hon sa faktiskt nej. Men sa att jag skulle få det en dag. Jag förstod inte då utan tänkte att jag säkert skulle få det på en födelsedag..


Nu sitter jag här med det runt halsen. Min mormors gamla halsband. Jag skulle så gärna ge tillbaka det i utbyte mot att hon kom tillbaka. Men hon kan inte. Jag saknar henne så.. Jag saknar henne så det gör ont i hjärtat!


 


På fredag ska vi riva upp såret igen. Efter det är det så definitivt. Jag lägger handen på berlocken och tänker de ljuvaste tankar jag har, tänker på alla minnen jag har. För det är det som är kvar. Och det är de som är viktigast..  

Av Tessan - 21 april 2010 21:05

Micke är och spelar badminton och det är tänkt att jag ska ha 1,5timme för mejsjälv.. Men icke.. Eftersom Unge Herr Knutsen tyckte det var sååå skönt att sova på eftermiddagen så har jag alltså sällskap. Det är iofs trevligt men ska inte såna här små gryn sova vid den här tiden???


Har provlämnat på dagis idag. Det hade gått bra. Peppar peppar! Håll tummarna för att han håller sig frisk nu! Nu har våran lilla stackar varit sjuk så det räcker för flera år framöver!

Av Tessan - 21 april 2010 11:34

Lönespecen har kommit!



Hit med tio peppar-shots,
starköl, nötter och chips
fixar du det jävligt fort
så blir det mycket tips


Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards