Alla inlägg den 22 april 2010

Av Tessan - 22 april 2010 13:28

Min kropp är nervös. Nervös för det som väntar imorgon. Jag vill inte, men jag måste. Jag visste ju att den här dagen skulle komma.. Jag visste men jag trodde det ändå inte..

Av Tessan - 22 april 2010 09:38

Har sovit så dåligt! Har den lilla stund jag sovit drömt så mycket. Drömt att jag varit på nån tjejträff där bla Malin Wollin var med. Vi blev uppdelade i lag och skulle genom teamwork ta oss över ett stort stup och vi fick bara använda det vi hittade i naturen att ta oss över med.


Drömmen efter det var någon mördardröm som vanligt. Jag hade sett ett mord och mördarna var nu ute efter att tysta mej. Enda chansen jag hade att sätta dit dom var ifall jag fick tag i två halsband.. Som mördaren hade runt halsen..


Nu är jag trött i ögonen. Ska fixa iordning mej få se om jag ser nå piggare ut, annars får det duga, jag är ju så himla snygg alla andra dagar!   

Ovido - Quiz & Flashcards