Alla inlägg den 13 april 2010

Av Tessan - 13 april 2010 19:18

Medans jag ändå är igång lägger jag in en till..


Denna låt tycker jag är fantastisk, inte bara för att han har en fantastisk röst eller för att melodin är vacker utan för att den har ett sånt underbart budskap! Jag tänker till varje gång jag hör den och den är lika underbar varje gång!


Av Tessan - 13 april 2010 19:03


Underbaraste filmen!! Naaaaaw!

Av Tessan - 13 april 2010 16:27

Jaa! Jag SKA städa upp bredvid sängen, men inte nu. Inte imorgon. Jag ska göra det senare.. Ikväll.. Ikväll ligger den risigt till.. Inte nu, när Virre sover, kaffebryggarn är i full gång, jag har en nybakad kaka och solen skiner på min framsida, är den galen??!


Passar det inte den att ligga där får den ta bort sejsjälv..

Av Tessan - 13 april 2010 14:42

Jag plockar lite här hemma och kastade i en leksak i hans leksakslåda.. Han trodde att jag kastade hans bebissko som låg däri..


V: Mamma, tuuuta kasta maaamma!

Inte kasta den heller!

Annars Tittor ta bort dom!

Inte Kasta maaamma!

Jag: Förlåt

V: Inte meninen..


Sorry... Men nä, man får inte kasta saker omkring sej, helt riktigt..


Av Tessan - 13 april 2010 13:55

Wow! Jag kan knappt tro det! Var tvungen att läsa flera gånger innan jag fattade det! Jag ska få tillbaka 48 000!!! Aruba here I come!!




Nä då, In my dreams only. Jag slapp betala, puh!

Av Tessan - 13 april 2010 12:17

Och jag fick min deklaration..


Jag törs inte öppna...


Jag ska öppna..


Jag ska gå ut på uteplatsen nu och öppna...


Jag vill INTE betala...


Jag ska smyga fram det som jag brukar..


Wish me luck!!

Av Tessan - 13 april 2010 11:55

Jag vet inte om Virre är sjuk eller frisk. På morgonen är han inte varm men han är grinig och snorig. Sen blir han lite varm när han sprungit runt. Han kan vara jätteglad, busig och som vanligt innan det helt plötsligt är misär och allt är heelt fel. Jag vet inte om han är frisk eller sjuk eller om han bara är i nån konstig period.. Han vill inte vara på dagis,skriker när jag lämnar honom och det gör ont i hjärtat. Han vill inte vara där. När han varit där ett tag verkar det gå bra men han vill inte att jag lämnar honom. Och då vill inte jag heller. Men jag behöver ju göra det. Och jag försöker att inte visa honom att jag också tycker det är jobbigt.


Han är lite snorig och hostig men är han sjuk?? Jag står lite handfallen ochve inte riktigt hur jag ska hjälpa honom, han verkar olycklig på nåt sätt..

Av Tessan - 13 april 2010 09:25

Jag är och har varit lite rädd för att ge mej ut och resa med Lillen.. Både för att det skulle kunna hända något och för att han kanske skulle tycka det var för varmt utomlands och bara gnälla eller nåt. Sen har jag väl prioriterat att lägga pengarna på annat ska tilläggas. Men nu är jag lite inspirerad att åka ut och flyga! Jojo på jobbet drar iväg på lördag och jag är en aning avundsjuk!


När jag kom hem igår hade Micke varit och hämtat tre resekataloger som jag drömde mig bort i innan jag somnade igår! Och idag hittade jag The Place To Be! Jag har bestämt mej! Turkiet here we come! När? Det var en annan sak.. Jag har tre veckors semester i sommar och då tycker jag ju det är ganska skönt att vara hemma.. Men jag har ju sparat två veckor som kan utnyttjas vid ett annat tillfälle! September kanske? En resa till Turkiet är väl ett perfekt tillfälle?! Vi behöver lite att se fram emot!



Bilderna har jag lånat från Fritidsresors sida!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards