Alla inlägg under september 2009

Puh

Av Tessan - 2 september 2009 22:02

Jag inte bara skrev det.. Jag publicerade det till och med!

Av Tessan - 2 september 2009 21:54

Sitter och läser och raderar, gud va mycket skit folk skickar! Läste just dock ett som gjorde mej lite sentimental.. Håll i er! Nu skriver jag det.. En vacker dag ångrar jag om jag inte skriver det nu..


-Jag har saknat dej också Kerstin!

Jag skrev det! Nu har jag gjort det! Jag vågade.. Jag gjorde det.. Shit.. Va klen jag är.. Har jag varit för stolt för att erkänna det för mej själv?? Vi har skickat några mail fram och tillbaka men jag har inte vågat erkänna det, fast det är mer än sant! Jag har inte berättat det för dej!

Jag har saknat dej i mer än 10 år! Vi hade ju så jävla kul!!


-Fråga stjärnorna om när..

Av Tessan - 2 september 2009 21:15

Ikväll ringde det ännu en spekulant på bokhyllan jag har utlagt på blocket. Hon skulle komma och hämta den imorgon. Jag tror att hon är den femte eller sjätte som hört av sej. Flera har sagt att de ska komma men inte hört av sej mer. En har till och med prutat på den och ville göra snabb affär, men när en vecka hade gått satte jag upp priset igen för jag tyckte inte att affären var särskilt snabb.. Nu då.. Hoppas jag vi blir av med den imorgon.


Idag har jag också varit duktig och hört av mej till flera av mina vänner som skickat sms när min telefon hade lagt av. Inte fått ett enda svar..

Payback Time?? Hehe..


Nu är det verkligen höst. Mikes badmintonsäsong har startat, första passet idag och då är det verkligen höst. Jag har ett par ensamtimmar på onsdagskvällen. Skönt men nu är jag ovan. Ska komma igång och göra något snart. Plocka lite.. Imorgon är jag ledig. Ska eventuellt träffa Mitt Å, men vi får se hur Virres fot ser ut. Han hade haft ont här hemma nu på eftermiddagen, lillslarvern. Bara det inte sitter nån sticka eller något där inne.. Får se imorgon. Han låg redan i sängen när jag kom hem från jobbet så jag har inte sett honom annat än sovandes ikväll..


Sitter och ser på efterlyst nu, men överväger att slå av. Varför kan inte folk bara vara snälla mot varandra?? Och vart är Linda Chen?? Usch jag vill inte se sånt här men tyvärr är det ju den bistra verkligheten..

Av Tessan - 2 september 2009 20:58

Varför jag blev så glad häromdagen! Det är iofs mest kul för mej och mina jobbarkompisar!


Vi har vunnit en säljtävling!! Och vi har verkligen förtjänat att vinna! Vi har jobbat stenhårt! Skapligt pris fick vi också, väldigt nöjda tjejer är vi!!


Sorry alla ni som väntade er att jag var gravid eller något.. Fniss..

Av Tessan - 2 september 2009 09:02

Imorse när vi vaknade och Virre skulle gå in i köket så ropade han AjAjAj och började gråta och peka på foten. Jag tittade på honom och borstade bort det jag trodde hade fastnat under. Vi gick in i sängen och åt välling. Sen när han skulle igång igen så gjorde han lika och vi såg på honom att han verkligen hade ont, riktigt ont så vi gjorde en fotundersökning. Han har fått nåt bett på sidan av foten och är svullen ner under.


Ringde BVC och de sa att jag skulle lägga ett omslag med alsolsprit så det har jag gjort men han bara skriker "Ta den Ta den!" Han tycker inte om att ha plåster så nu försöker vi få tankarna på annat! Tack Mumin!


Men jag ser ju att han fortfarande har ont och jag kan inte göra mer. Ibland känner man sej så väldigt hjälplös som mamma!

Min Lilla Skrutt!!

Av Tessan - 1 september 2009 17:42

Verkligen fullt upp idag! Härligt!


Ena bebisen har börjat öppna ögat! Såå söt men det ser ut som den har ögoninflammation!


Ovido - Quiz & Flashcards