Alla inlägg den 21 september 2009

Av Tessan - 21 september 2009 23:19

Vad är det med karlar/män och deras ansiktshår?? Är det så himla kul att raka i olika "frisyrer"??? Fick nyss ett mms från min bror där han hade rakat sej men sparat muschan. Han såg typ ut som våran pappa.. Sist jag fick ett "hur vill ni ha mej" mms så hakade ju Micke såklart på och rakade sej tokigt han också... Även på huvudet och skickade tillbaka med texten "Jag sover bredvid din syster inatt"...


Fast det skulle ju vara lite kul... Hmmm.. Funderar...

Om min bror sparar muschan under semestern... Och rakar den när se kommer hem... Så kommer det ju se ut som han har en vit snorbroms sen!! HAHA va kul! Spar den brorsan! Spar den!!



  

Av Tessan - 21 september 2009 18:13

Har en massa kläder som jag inte vill eller kan ha.. Tänkte lägga ut de på tradera där köper ju folk allt! Men jag orkar inte hålla på o packa och kolla frakt och sånt jobbigt så därför har jag dragit ut på det.. Men så hade Mitt Å skrivit i sin blogg att hon skulle sälja lite kläder och jag tänkte att jag kanske snor hennes idé och lägger ut nåt här om jag hittar nåt snyggt så får ni första tjing! Har allt från barnkläder till billaddare... Om det är någon som ska läsa företagsekonomi så har jag en sån rolig övningsbok också som det inte är skrivet i..

Av Tessan - 21 september 2009 18:11

Å så glömde jag ändå redningen när jag var till affären...


Börjar ångra att jag kokar potatis till grytan och inte ris.. Vad tänkte jag med?? Jag älskar ju ris!

Av Tessan - 21 september 2009 12:18

Det är med en aning bitterhet jag önskar Min Bror och Cissi en trevlig resa! Ingen bitterhet gentemot er såklart men över att jag inte tar mej i brasan och åker iväg med min familj! Jag får sitta här med mina kläder som jag lägger alla pengar på. Nä ska man börja spara lite kanske?? En resa skulle sitta fint! Ganska lätt att drömma sej bort idag med tanke på att det börjar bli kallt och ruskigt här hemma, Lillen är sjuk så inte ens JAG får gå ut, jag känner mej tjock och ful och det enda jag tänker på är Mat eller GODIS!!


Åter till Mickis o Cissi...


Ha det underbart!! Ta hand om varandra! Njut av ledigheten, värmen och god mat och dricka! Pussa inga grisar, ät inte mjuklass, klappa inte vildkatter, gå inte längre ut i vattnet än brösthöjd, akta er för fula gubbar och tjuvar och drick BARA svenskt kaffe! Önskar Er allt gott under Er resa och för övrigt också såklart! Sköt om er och var försiktiga ute i världen! Älskar er!

Av Tessan - 21 september 2009 11:17

Är hemma och VABar idag. Inge kul! Jag tycker inte om att va hemma på grund av sjukt barn. Det är ju inga fel på mej liksom (förutom lite lite ont i halsen). Känns liksom lite fel eller vad jag ska skriva..


Nu sover lilla skrutt i alla fall. Vi har haft det lite tufft här på morgonen. Förstår att han är trött efter allt gnäll han har vräkt ur sej. Måste vara skitdrygt. Och mamma är trött i öronen.. Får ingenting gjort heller.. Ska ta lite kaffe nu får se om det blir lite mindre strävt i halsen av lite varmt.


Följer Linda Chen fallet aktivt och hoppas på en upplösning snart, för de anhörigas bästa. Funderar en massa på hur det kan vara.. Hur har det gått till? Varför??

 VARFÖR???

Ovido - Quiz & Flashcards