Alla inlägg den 15 september 2009

Av Tessan - 15 september 2009 07:15

Tänk att man aldrig kan komma i säng i tid på kvällarna fast man är trött! Igår hade jag ju tänkt att lägga mej klockan 22 eftersom Micke ändå inte är hemma men jag satt uppe och spelade det där jäkla bubbelspelet till klockan var halv tolv! Det gick jättedåligt först men sen när jag bestämde mej för att det var sista gången så drog jag till med 64000 poäng. Ibland är jag så grym på det spelet!


Klockan 06.25 ropade Virre och talade om att det var blött i hans säng.. Bara o gå upp då. Han hade kissat igenom, plutten så han var alldeles kall om benet. Vi gick upp och tog av pyssen och gjorde lite välling och låg under mitt varma täcke och han åt. Jag tänkte en liten stund att han kanske somnar om, men direkt vällingen var slut så slog jag det ur tankarna för det hade inte han tänkt.


Nu är vi påklädda i myskläder och redo för dagen! Sitter just nu och tittar på Binke... Igen.. Jäkla kråka!

Ovido - Quiz & Flashcards