Alla inlägg under september 2009

Av Tessan - 22 september 2009 14:46

Fick ett sms från min "syster" nyss..


Hej på dej! Hur är det? Jag undrar om du har nån ledig dag i veckan? Jag är i behov av att träffa dej nu!! Jag kan torsd, fred och lördag. Hoppas hoppas du kan nån dag? Gärna ihop med lite vin... Kram! Och Du, ge Victor en kram också Kyss

 

Kul sms! Fler såna tack!



Av Tessan - 22 september 2009 14:30

Surfade runt bland lite bloggar och hittade en tävling! Men ni andra behöver inte tävla för jag SKA vinna! Antagligen gör jag inte det men min medfödda vinnarinstinkt talar om för hjärnan att den ska tro det. HÄR är tävlingen!

Av Tessan - 22 september 2009 13:42

Det är många uppgifter som mamma som är helt självklara och man fixar det galant utan att tänka på det. Men inför toaträningen nu står jag handfallen. Hur gör man?? Nu vägrar han ha blöja på sej. Och jag menar verkligen VÄGRAR! Han vill helst inte ha kläder på sej alls, är det en nudist vi har fått?? Han skrek i säkert 20 minuter och försökte få av sej t-shirten som jag lyckades krångla på. Kan jag lita på att han verkligen säjer till?? Han vill inte ens ha byxor på sej och jag äger inte ens ett par kalsonger till honom. Man kan ju inte springa naken jämt!

Av Tessan - 22 september 2009 12:02

Fastnade för detta matsalsbord med tillhörande stolar till våran matsal! Vad tycker ni??


  


Snyggt och enkelt, passar våra grå väggar och svarta lister!

Av Tessan - 22 september 2009 11:57

Den här filmen tycker jag ni ska se! Lite läskig men bra!


  


Fast jag tror ändå att Micke tyckte den var läskigare än vad jag tyckte..

Jag fick hålla honom i handen..

Av Tessan - 22 september 2009 11:49

Tack för hjälpen med sidan idag! Du är bäst!

Love

 

 

 

 

tessåsa  

Av Tessan - 21 september 2009 23:19

Vad är det med karlar/män och deras ansiktshår?? Är det så himla kul att raka i olika "frisyrer"??? Fick nyss ett mms från min bror där han hade rakat sej men sparat muschan. Han såg typ ut som våran pappa.. Sist jag fick ett "hur vill ni ha mej" mms så hakade ju Micke såklart på och rakade sej tokigt han också... Även på huvudet och skickade tillbaka med texten "Jag sover bredvid din syster inatt"...


Fast det skulle ju vara lite kul... Hmmm.. Funderar...

Om min bror sparar muschan under semestern... Och rakar den när se kommer hem... Så kommer det ju se ut som han har en vit snorbroms sen!! HAHA va kul! Spar den brorsan! Spar den!!



  

Av Tessan - 21 september 2009 18:13

Har en massa kläder som jag inte vill eller kan ha.. Tänkte lägga ut de på tradera där köper ju folk allt! Men jag orkar inte hålla på o packa och kolla frakt och sånt jobbigt så därför har jag dragit ut på det.. Men så hade Mitt Å skrivit i sin blogg att hon skulle sälja lite kläder och jag tänkte att jag kanske snor hennes idé och lägger ut nåt här om jag hittar nåt snyggt så får ni första tjing! Har allt från barnkläder till billaddare... Om det är någon som ska läsa företagsekonomi så har jag en sån rolig övningsbok också som det inte är skrivet i..

Ovido - Quiz & Flashcards