Alla inlägg den 3 september 2009

Av Tessan - 3 september 2009 08:52

Kommer in på Aquaroom..


Mickis: Hej, jag vill beställa en klipptid åt Johanna hos Malin..

Martin: Hej! Nämen Hej är det Du? (Títtar på mej)Jag kände inte igen dej!

Tessan: Nä jag har inte hunnit sminka mej än idag..

Martin: Ööh jag tänkte mer på håret. VAD har du gjort??

Tessan: Jaha det?! Var det inte fint?

Martin: Det där lär vi fixa!

Tessan: Jaså..

Martin: Vi måste nyansera det.

Tessan: Jag har gjort det

Martin: Har du?

Tessan: Ja eller jag la i en annan färg efter blekningen..

Martin: Öööh ok..

Tessan: Ja

Martin: Du hade bokat en klipptid sist du var in va?

Tessan: Nä, du hade ju ingen förrän om flera veckor och då vet jag inte hur jag jobbar

Martin: Boka en då!

Tessan: Jag vet fortfarande inte mitt schema i huvet

Martin: Ta reda på det då..

Tessan: Ja, ska göra det. Kan du inte komma in till mej på jobbet senare idag då så kollar vi?

Martin: Ska du jobba?

Tessan: Ja

Martin: Idag?? *Höjer ögonbrynen*

Tessan: Ja jag har jobbat såhär i flera dagar, jag tycker jag är fin!

Martin: Jag skojade..

Tessan: Säkert..

Martin: Nä men vi bokar en tid så nyanserar vi lite när vi tvättar dej

Tessan: Ok då..

Mickis: Fanns det nån tid åt Johanna??

 Martin: Ja just ja, det var det vi höll på med!

Ovido - Quiz & Flashcards