Alla inlägg under september 2009

Av Tessan - 13 september 2009 19:22

För första gången sen vi flyttade in i huset tror jag att det är.. Victor är alltså herre i huset till på onsdag för Micke har åkt på älgjakt. Känns lite sådär men jag måste ju klara att sova ensam. Eller ja jag vet att jag fixar det bara jag låter bli att skrämma upp mejsjälv. Sen tycker jag alltid att det är jobbigt att säga hejdå..

Av Tessan - 13 september 2009 14:27

Nu blir det RickardMaraton!


Vem Vet Mest??

Av Tessan - 12 september 2009 23:53

Egentligen fyllde min älskling 30 år igår men jag skriver det idag! Han fick sina presenter efter skattjakt igår och jag tror att han blev nöjd med alla!

Grattis älskling!


Ikväll har vi haft grillmiddag här med svärföräldrarna, min mamma och hennes sambo, Robban och tjejerna! Det blev lyckat och ett och annat glas vin slank ner!


Grattis igen Darling! Hoppas du är nöjd med ditt firande hittills!


Mike  


Vi älskar dej!

Av Tessan - 11 september 2009 12:27

Å jodå, nog är det någon här alltid..

Av Tessan - 11 september 2009 11:56

Jag fullkomligt älskar denna Beyonce låt!

Av Tessan - 11 september 2009 11:52

Mycket att gör på lite tid..


Fix fix fix..


Kalas kalas kalas..


Ska städa lite nu, sen duscha, kanske baka..


See Ya!

Av Tessan - 10 september 2009 14:19

Vill inte sova middag!!

Av Tessan - 10 september 2009 10:31

Ska ut på lite ärenden, dax att åka snart!


Vill önska Anita och Micke en trevlig resa! Ta hand om er och varandra!


Ovido - Quiz & Flashcards