Alla inlägg den 9 september 2009

Nja

Av Tessan - 9 september 2009 21:48

Kanske inte riktigt blev som jag tänkte men med lite trix så blir det nog bra!

Av Tessan - 9 september 2009 21:44

eftersom bloggen är omgjord så måste jag ju testa lite nu..


  tess mike   tess o vic   vicbus         getteråsa



Om detta nu funkar så är jag glad! Har saknat funktionen att kunna lägga in många bilder precis på det här sättet!!

Av Tessan - 9 september 2009 21:39

Jag är ensam hemma sånär som på Virre som precis slutat sjunga i sin säng.. Ska börja plocka lite snart nu bara jag är säker på att han har somnat. Har varit en ganska seg dag idag faktiskt. Vi har sagt Hejdå till vår regionschef och välkomnat vår nya. Nu vet vi ju inte så mycket om vår nya men hon verkade både snäll och bra men vi kommer sakna våran Johan! Och han skulle sakna oss också, det lovade han!


På fredag fyller Min Micke 30! Så imorgon blir det lite bak och fix. Virre ska vara hemma och hjälpa mej. Härligt!


  

Av Tessan - 9 september 2009 09:15

Dom har gjort om bloggsidan.. Är inte riktigt med än..

Ovido - Quiz & Flashcards