Alla inlägg den 14 september 2009

Av Tessan - 14 september 2009 22:08

Hade lovat mejsjälv att inte titta på det där roast programmet. Kan inte förstå att ett program ska gå ut på att organiserat vara dum mot en annan människa. Och efter ungefär 2 minuter inser jag att jag haft jävligt rätt. Pernilla Wahlgren sitter och tvingar fram lite skratt så tårarna sprutar. Vad ska hon annars göra??


Nä Kanal5, Detta var INTE kul nånstans! Big Mistake av mej att ha Femman på efter CSI!

Av Tessan - 14 september 2009 21:35

Mmmmjaaaaooo... Det skulle jag kunna leva med!! 365 dagar om året tack!

Av Tessan - 14 september 2009 20:48

Är det inte lite makabert att döpa säsongen av Färjan till "Den Sista Resan" ?????



Tycker för övrigt att en av killarna som är med i dagens program är lite lik en elektriker eller något som springer runt och bygger om i jobbhuset.. Hmmm kan det vara så??

Av Tessan - 14 september 2009 20:35

Hemma efter jobb! Mamma har varit här och haft hand om Herrn i huset. Det hade gått så bra så och dom hade haft supermysigt! Det är så skönt att man kan lämna honom till barnvakt och det går bra! Nu har jag lagt honom och jag ska ta mej lite mat snart bara jag vet att han har somnat ordentligt. Mycket skönare att få sitta i lugn och ro och äta.


Det är synd att säga att jag trivs ensam. Jag är faktiskt riktigt mörkrädd och tycker det är lite obehagligt. Skulle behöva köra en tvättmaskin men det får vackert vänta till imorgon när det är ljust ute så jag kanske törs gå ner i källaren. Skulle inte tycka det var så roligt nu att det började smälla nere i källaren när centrifugen drar igång..


Imorgon har jag tagit ledigt och ska vara hemma med LillePys. Skönt. Blir nog till å plocka lite plommon och kanske åka och leka med någon. Idag tog vi med två påsar med plommon till dagis, det var uppskattat! Vi har hur mycket plommon som helst! Synd bara att de allra finaste och de som är mest mogna sitter högst uppe i träden. Vi kommer ju inte åt dom!


Om det är någon som läser detta och på fullaste allvar är sugen på en eller två kattungar så får ni gärna skriva det i en kommentar! Alltså de är så jäkla fina! Jag har bestämt mej för att inte börja tycka om dom men nu börjar de röra sej och utforska världen och är så jäkla söta o goa så jag vet inte om jag klarar mej utan att tycka om dom. Men om någon tingar dom kanske det blir enklare. Jag vill inte ha dom kvar.. Eller jo, hjärtat vill men inte hjärnan eller dammsugaren. Det får bli Lisen som stannar. De andra måste hitta nya hem. Kan lägga ut bild på dom sen så får ni se. Tussarna! Naaaaawww!!!

Ovido - Quiz & Flashcards