Alla inlägg under oktober 2010

Av Tessan - 16 oktober 2010 21:35

Hämtade en superfebrig liten kille hos mormor idag. Hoppas det ser bättre ut i morgon.


Lilla vän, helt blank i ögonen och orkar ingenting..

Av Tessan - 15 oktober 2010 18:01

Mycket konstigt folk ska man se innan ögonen ploppar ur...

500

Av Tessan - 14 oktober 2010 22:21

hur många har egentligen hittat en 5hundring på gatan??


Om ni gjorde det, skulle ni behålla den?


Av Tessan - 14 oktober 2010 19:33

Sen ska Lillen sova. Det blir Flygande Jakob, LossePladsen och Robinson! Go Löken!


Ni kikar väl?

Av Tessan - 14 oktober 2010 18:24

Började 8.30 idag och slutade 14. Mina grabbar hämtade mej och sen åkte vi och kika på tapeter. Att det ska vara så jävla svårt?! Vi hittade en superfin, men lite lik den vi har i hallen så jag måste fundera på den annars var det nära ett spontanbeslut.


Åkte hem och har skrotat på eftermiddagen. Gud va ljuvligt. Dricka lite kaffe tillsammans, tvätta lite, vika lite tvätt, leka med Virre. Sitta i soffan tillsammans med Virre och titta på en film. Skulle kunna vänja mej vid det.


Ikväll blir det Robinsonmys och lite tända ljus tror jag. Det börjar bli så mörkt på kvällarna så det är läge att mysa till det! Härligt!


  


Av Tessan - 13 oktober 2010 21:58

Kungarna av Tylösand eller Hells Kitchen?


Fattar inte varför jag kollar på Kungarna egentligen. Det bara blir så...

Av Tessan - 13 oktober 2010 21:41

Kör en liten fuling nu men det får man när man ska vara ekonomisk...


Ingen som vet..

Av Tessan - 13 oktober 2010 20:25

Nu börjar snart min ensamonsdag...





Är ganska säker på att jag har en oöppnad påse nånstans...

Ovido - Quiz & Flashcards