Alla inlägg under oktober 2010

Av Tessan - 22 oktober 2010 15:15

Kalle kom in till mej på jobbet, glad i hågen över att leverera ett litet kuvert till mej. En lott låg däri, och på den vann jag en ny. Tack Kalle!



Och Tack Älskling som gav mej den! Älskar dej

Av Tessan - 22 oktober 2010 08:26

Tidig morgon idag. Hör inte till vanligheterna att hela familjen är uppe halv 7. Mike iväg på jobbet och vi andra vaknade för att vi hade sovit klart.


Virre gjorde ju godnatt 18.15 igår så det blev en väldigt lpng och tyst kväll. Mike hann inte ens hem från jobbet innan han sov.


Johanna kom och var med oss, vi tittade på Robinson, Lyxfällan och gick sen och la oss. Skönt att vara utvilad idag. Ska iväg till jobbet sen ledig helg!


Det är idag mindre än en månad kvar för mej att jobba. Helt galet! Börjar bli nyfiken på vem som bor i magen och om den är lik Virre! Det ska bli så himla mysigt att vara hemma i december och vänta på Tomten tillsammans med honom.


Tomten


Sandra på jobbet gick och sa igår att hon längtade så efter julen och hon smittade mej. Jag fick lov att gå upp på Classe och köpa en lykta.


Av Tessan - 21 oktober 2010 10:05

REA på JC!!


50% på utvalda plagg!


Skynda Fynda!!



VÄLKOMNA!!

Av Tessan - 20 oktober 2010 21:44

Första gången jag ser "Välkommen Åter" Gud så sjukt men så roligt!


Har ensamonsdag, hoppade godiset och käkade potatisbullar med lingonsylt istället. Lika gott!!


Gissa vilka som är bästisar???!!


    

Av Tessan - 20 oktober 2010 21:27

Hallon...




Choklad...


De var allt annat än ackliga! JUMMIE!!  

Av Tessan - 20 oktober 2010 19:21

Micke gick..... Sköönt

Av Tessan - 20 oktober 2010 18:12

Slutade ganska tidigt idag och mötte Mike i dörren, de har projekt på gång på jobbet så han fick lov o fixa lite.


Jag och Virre fick för oss att baka lite. Det blev hallonmuffins och chokladmuffins! Har bara hunnit smaka de med hallon i och de är klart godkända! Jag och Virre är bäst på att baka!


Nu väntar vi hem Pappa Mike när som helst och sen är föräldramöte på dagis. Mike gick sist så han tycker nog det är min tur, men jag skulle tycka det var skönt om han tog det. Jag känner mej lite liten och bortkommen på sånt där. Han är bättre på sånt. Får väl se vem som får gå..


Tycker förresten det är konstigt att kalla mej själv för förälder. Mamma är jag ju och det känns naturligt, men förälder känns så himla vuxet och konstigt. Jag tror jag håller mej till att vara mamma..

Av Tessan - 20 oktober 2010 10:10

Ledig idag men blev inringd vid 9. Låg i sängen men hade ju själv erbjudit mej att jobba om det blev nåt så här är jag! Får mysa med mina killar i eftermiddag istället!

Ovido - Quiz & Flashcards