Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Tessan - 13 oktober 2010 21:58

Kungarna av Tylösand eller Hells Kitchen?


Fattar inte varför jag kollar på Kungarna egentligen. Det bara blir så...

Av Tessan - 13 oktober 2010 21:41

Kör en liten fuling nu men det får man när man ska vara ekonomisk...


Ingen som vet..

Av Tessan - 13 oktober 2010 20:25

Nu börjar snart min ensamonsdag...





Är ganska säker på att jag har en oöppnad påse nånstans...

Av Tessan - 13 oktober 2010 17:05

Våran katt tar allt gos hon kan få.. Om hon så ska ligga mitt på rälsen och bli överkörd av tåg.


 


Sällskapligare katt får man nog leta efter...

  

Av Tessan - 13 oktober 2010 16:41

Ledig. Och det är faktiskt skönt!


Började dagen med en promenix ner till affären. Virre vill gå själv när vi går genom skogen så det tar sin lilla tid. De hade mandariner för 14,90 kilot! Vi köpte en rejäl påse vill jag lova, Victor tittade med stora ögon när vi plockade i dom.

-Mamma nu räcker det väl?!

Gäller att passa på. Dom är ju så goda nu och nere på stan kostar dom 24-30 kr per kilo! Ekonomisk var det ja..


Sen fick vi lite trevligt besök av Åsa och Wilma. Såå fina presenter hade de med sej till Virre! Bilar! Det är mest fordon som gäller här om det har undgått någon. Stora och antagligen svindyra bilar hade de köpt som han leker massor med nu! TACK! Jag har längtat efter er!!

Vi hann med kaffe och massa skitprat innan de åkte hem! Wilma och Virre lekte så bra tillsammans så! Det är skönt när man börjar få lite större barn. De leker lite själva så man får dricka kaffet medans det fortfarande är varmt.


Sen kom granntjejerna över med ännu en present! Vi bjöd på fika medans vi åt mat. Tack tjejer! Ni är fantastiska!


Nu har vi nyss kommit in. Vi har varit ute och lekt en sväng och jag har krattat löv på framsidan. Skönt att ha det gjort men nu är baksidan kvar. Där är det en miljard löv som väntar på oss! Jag vill ha en dammsugare som suger upp alla löv istället.. Finns det eller är det en affärsidé jag har på gång??

Ovido - Quiz & Flashcards