Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Tessan - 4 oktober 2010 17:00

*Universal Holder för Nokia (bilhållare)

*Övningsbok företagsekonomi?

* Vitt ganska glansigt överkast från Halens (Aldrig använt)

*Naturvit hissgardin från jotex 120 cm bred

* Stövlar från Tradera (bild kommer) stl 39

*Andra stövlar (bild kommer)


Nyfiken på nåt? Bilder finns och mer grejer också! Jag är i rensartagen!!

Av Tessan - 4 oktober 2010 16:27

På torsdag är det dax!


Hoppas vi får se Löken som han är och att de inte vinklar och vrider och vänder på honom, Löken är bäst i sin originalförpackning! Han är en person som jag ser upp till och har väldig respekt för och det har jag alltid haft. Han beskriver sej själv så perfekt i att i början kan nog folk tycka att han är en besserwisser men att han i själva verket är toksnäll.


Han och hans fru och hennes syster har varit super för mej och många av mina tjejkompisar under vår uppväxt med handbollen! Min förhoppning är att han drar hem hela Robinson!


HEJA LÖKEN!



Ovido - Quiz & Flashcards