Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Tessan - 12 oktober 2010 22:02

Jag gjorde rätt som åkte hem när jag gjorde idag. Vi kunde stanna efter stängning och bygga klart butiken, men mitt knä ömmade, jag hade redan burit mer än jag borde idag och det kändes som det var dax att gå hem. Är lite öm i magen efter allt spring idag så jag tar det lugnt ikväll.


Ledig imorgon och jag tänker nog inte göra mer än jag behöver.


Vi fick in en så himla fin klänning på jobbet idag! Jag tror jag ska köpa den. Köper den iså fall i en storlek jag hoppas kunna ha i sommar.. Till bröllop kanske??

Av Tessan - 12 oktober 2010 21:42

Hjälpa mamma baka tårta!


     

Så här fin blev den!


     

Öppna massa paket!



Trött efter massa kalasande!      

Av Tessan - 12 oktober 2010 11:45

Ska snart börja jobba. Har ätit lite och Jisses va glad Gordon blev! Far runt som en buse där inne.


Ska ut och ta tag i butiken igen.


Varnar härmed barnvakten också; Det ser ganska jävligt ut hemma hos oss. Ingen som har orkat städa. Men imorgon ska det bli gjort!


Imorgon verkar det som vi får trevligt besök! Weehaa

Ovido - Quiz & Flashcards