Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Tessan - 6 oktober 2010 22:28

  


Överkastet!

260*260

Det heter Naturvit men jag tycker det är vitt. Väldigt glansigt. Jag förstår om du inte vill ha det.. Jag har inte använt det själv, bara att det blev för sent att skicka tillbaka det..  

Av Tessan - 6 oktober 2010 22:26

  


Oöppnad förpackning! 200 :-

Behöver ni? Hör av er!

Av Tessan - 6 oktober 2010 19:42

Jag har ett sår i näsan som gör såå jävla ooont!! Dax att lägga ner nässprayen kanske??

Av Tessan - 6 oktober 2010 18:36
Av Tessan - 6 oktober 2010 18:22

Jag skulle kunna gå å lägga mej. Är helt såsig efter at vi åt. Så trevligt när man kommer hem i tid från jobbet. Såna här myseftermiddagar ska vi ha varenda dag sen framöver när jag gått hem. Måste säga att jag längtar lite nu när det är så nära.


Spagetti och köttfärssås idag. Det var länge sen. Lika bra också att göra en rejäl laddning så vi har matlådor ett tag framöver! Tänker på ekonomin nu just ja eller hur?! Mmmm.. Så var det ja.


Micke åker på badminton ikväll tror jag. Ensam en stund. Blir Greys! Såg väldigt lite av det förra säsongen men ska nog börja kika igen. Tänkte försöka lära mej att ligga på soffan och ta det lugnt den stunden Micke är borta och inte flänga runt massor för att ha allting gjort när han kommer hem!

Jag har en påse ostkrokar oöppnad i skåpet som retas om kvällarna. Kan hända jag prasslar lite i den ikväll...

Av Tessan - 6 oktober 2010 11:50

Vi fick just iin APSNYGGA tajts med spets och grejs!! Ooooh


Synd man ser ut som en kassler i sånt annars hade det varit katching katching!!

Av Tessan - 6 oktober 2010 10:07

Everytime we touch

 

Älska mej

 

Sång till Friheten - S. Rodrigues/Björn Afzelius

Jag ger dig min morgon - Fred Åkerström

Ted Gärdestad - För Kärlekens Skull


Niklas Strömstedt - Vart Du Än Går


Kärleken förde oss samman (bjuder på den även fast jag ska ha den på mitt eget bröllop)


Ännu en dag- Carola (också min men bjussar på den med)


För Alltid


Kommer uppdateras när jag kommer på mer....


Per Gessle texter - Vilket Håll Du än Går



Ovido - Quiz & Flashcards