Alla inlägg under september 2010

Av Tessan - 21 september 2010 10:25


Är det någon som någonsin hittat en kista med guld vid regnbågens fot???   

Av Tessan - 20 september 2010 23:16

Jag tänkte skriva om våran dag, men nä nu är det sent ocj jag örkänt!


Blir imorgon det. Ska kasta i mej ett par skorpor och lite saft nu, innan sängen. G är sugen på det..

Av Tessan - 19 september 2010 20:09

Valvaka och vi har hoppat över att hyra film för att se.


Jag har aldrig sett en sån förut och jag tycker det är lite hoppigt men det är väl så det ska vara..


Jag ska stå ut, men det känns som om det kan hända att jag tittar på insidan av huvet en liten sväng emellanåt..

Av Tessan - 19 september 2010 18:08

Jag googlade nyss "har kungen rösträtt" och fick fram att han har det men väljer av "hävd" att inte utnyttja den..


Men om han väljer att inte rösta, är det inte som alla säger då att det ger SD större chans att ta sej in bland de stora? Det måste ju vara en miss i så fall... ??

Av Tessan - 19 september 2010 17:59

Söndag idag. Gud vad helgerna rinner iväg. Jag och Virre har varit hemma och myst idag. Städat lite, tvättat massor, varit ute och lekt, haft mormor på besök. Nu sitter vi i soffan och myser, tittar på tåget Tomas och väntar på att pappa ska komma hem.


Val idag. Jag har röstat. Gjorde jag rätt? Valde jag det jag trodde på? Ångrade jag mej för sent för att ha hunnit tänka igenom det ordentligt? Eller valde jag det jag hade tänkt från början?


Inför detta val har jag kommit på att jag faktiskt har en hel del politiska åsikter. Jag tycker lika som vissa, annorlunda mot vissa och tycker helt egna saker ibland. Enligt många tycker jag säkert helt galet enligt många helt riktigt, men det är ju så vi människor fungerar. Och det är väl därför vi har fått var sitt röstkort.


Får kungen rösta? Det måste han väl göra va?! Fast han måste ju jobba med vilken som än vinner..



Av Tessan - 18 september 2010 08:57

Nu för tiden när det ringer efter klockan 22 blir jag väldigt förvirrad. Som inatt när jag har hunnit somna till och med..


Öööh, vad händer? Jaha, telefonen blinkar.. Vart är jag? Är jag vaken? Neeeej, jag har supit av på nån fest nånstans.. Eller neej, jag är ju nykter... Men fan va trött jag är.. Jag har nog inte sett eller hört att det har ringt! Jag somnar igen.. Eller va?! Vem var det? Har det hänt nåt? Oj, va kul det var nån som ville prata med MIG??



Av Tessan - 17 september 2010 19:34

Åååå va bra hon är!


Av Tessan - 17 september 2010 19:24

Fredag, tacos och allt får i hagen.


Mina grabbar ligger och leker med tåget, jag jäser i soffan. Klappar magen liksom. Och den börjar bli stor! Och det är så härligt!


Idag har jag pratat med polisen igen! De var inne på jobbet och ville ställa lite frågor och höra om jag sett en person som dom leta efter. Jag hade nog sett och lagt märke till honom men jag var nog inte till stor hjälp tyvärr.


Virre har ätit frukost på dagis för första gången. Han kommer ju alltid dit till lunch annars men imorse blev det tidigt bara för att vi hade möte både jag och Mike. Han hade ätit gröt. Det händer ju inte. Han har inte ätit gröt sen smakisarna när han var liten. Men nu ska vi prova igen. Va så säker! Måste ju vara super om vi får honom att äta gröt till frukost!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards