Alla inlägg den 15 september 2010

Av Tessan - 15 september 2010 21:09

Idag har jag varit ledig tillsammans med Virre och vilken mysig dag vi har haft! Vi har åkt buss, varit och badat, ätit hamburgare, fikat på stan, åkt buss igen, lagat middag, ätit middag, myst.


Det var värt allt och lite till bara att få se Virre kliva i bassängen och ge ifrån sej de glädjetjut han gjorde! Det är kanske något speciellt med badande barn. Man ser så många lysande föräldrögon. Kanske är det för att vi älskar att se våra barn så lyckliga som de verkar vara i vatten! Vi badade i ungefär 1,5 timme, gissa om vi har varit trötta resten av dagen?


Men det var skönt, så nu ska det inte dröja lika länge tills vi gör det nästa gång.


Micke är och spelar badminton, jag sitter ensam. Lovade mej själv igår att jag skulle titta på utfrågningen av de rödgröna eftersom jag tittade på alliansen igår men sanningen är den att jag blir illamående bara av att se och höra Lars Ohly. Jag kan inte fokusera på vad de säger bara för att han är med. Otur för dom. Ska ändå fortsätta titta. Ibland fortsätter man ju äta fast man är mätt..

Av Tessan - 15 september 2010 20:44

Say no more..

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards