Alla inlägg den 7 september 2010

Av Tessan - 7 september 2010 23:22

 


Se vad våran granne kom in med i veckan! Jättefina gula blommor av nåt slag som har stått sej huur länge som helst!

Hon bara kom och knackade på och gav mej en bukett! Jag blev jätteöverraskad och jätteglad!

Ingen granne jag pratar jättemycket med eller så men tydligen tillräckligt för att hon skulle plocka en bukett åt mej! Bara så där!

Av Tessan - 7 september 2010 22:43

"Ditt barn är ca 20cm långt mellan huvud och stjärt och vikten omkring 600g. För varje dag som går ser kroppen mer proportionerlig ut. Barnet börjar se ut som en fullgången bebis, men fortfarande kan man urskilja skelett och organ genom huden."


Från gravid.se


Det går undan nu och jag känner mej tyngre och tyngre. Promenaden idag var skön men jag fixar faktiskt inte att hålla samma tempo som jag brukar. Men jag börjar lära mej att ta det lite lugnt, vila när jag kan och min fantastiske sambo förbjuder mej att göra mer och mer. Min uppgift nu är att vara sambo, mamma, arbetare och att bli tjock. Lite skit i hörnen har ingen dött av?!

Av Tessan - 7 september 2010 22:39

Blondie has gone Bye Bye, see you never hello to whatever!

Av Tessan - 7 september 2010 12:31

Hittade våran kamera! Kul.


Jag har ju använt mobilen så länge nu så jag satte mej och tittade igenom korten. Massa gamla partybilder, victor bebis, kattungarna, grannarna, kalas, you name it.


Plötsligt kommer jag på mej själv med att sitta och stirra på en bild på mormor. Jag var inte beredd. Min lilla plutta! Gud va jag saknar henne. Det kändes som ett slag i magen när jag fick se bilderna. Och jag har tyckt att jag inte har några bilder alls på henne. Och där satt hon. Precis som hon var och precis som jag kommer ihåg henne.

Av Tessan - 7 september 2010 12:18

Morgonpromenix med mina grabbar idag. Sen hem och käka macka och varm oboy.


Skrotdag idag. Lugnt och skönt. Har ont i huvet. Blir en vända till Maxi och köpa hårfärg tror jag men inge mer.


Ikväll blir det Cirkus Zlatan! Picnic och mys i soffan med grabbarna!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards