Alla inlägg den 17 september 2010

Av Tessan - 17 september 2010 19:34

Åååå va bra hon är!


Av Tessan - 17 september 2010 19:24

Fredag, tacos och allt får i hagen.


Mina grabbar ligger och leker med tåget, jag jäser i soffan. Klappar magen liksom. Och den börjar bli stor! Och det är så härligt!


Idag har jag pratat med polisen igen! De var inne på jobbet och ville ställa lite frågor och höra om jag sett en person som dom leta efter. Jag hade nog sett och lagt märke till honom men jag var nog inte till stor hjälp tyvärr.


Virre har ätit frukost på dagis för första gången. Han kommer ju alltid dit till lunch annars men imorse blev det tidigt bara för att vi hade möte både jag och Mike. Han hade ätit gröt. Det händer ju inte. Han har inte ätit gröt sen smakisarna när han var liten. Men nu ska vi prova igen. Va så säker! Måste ju vara super om vi får honom att äta gröt till frukost!

Av Tessan - 17 september 2010 11:11

Igår när jag gick till bilen..


Jag gick förbi en bil med helt immiga rutor, helt igenstängd med en ylande hund i. Det var så hjärtskärande och den tryckte sej mot bakrutan. Jag stannade en stund och tittade ifall någon skulle komma och släppa ut den lilla stackaren men ingen kom och jag fick lite bråttomt. Så jag ringde polisen och frågade vad jag fick göra.. Ingenting. Polisen tyckte inte det var tillräckligt varmt ute. -Men det är ju jättefuktigt och kladdigt men polisen antecknade och skulle ha koll på ärendet sa han. 


Jag hoppas det gick bra för vovven, men jag har lite ont i magen att jag inte kunde stanna och se att den blev utsläppt..

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards