Alla inlägg den 10 september 2010

Av Tessan - 10 september 2010 17:08

Jag behöver inte sitta stilla så länge innan Liten i Magen början sparka och leva rövare!



Googlade fram en bild på ett Liv i Magen 24 veckor gammalt. Helt sjukt att tänka att det är en riktig bebis därinne. Den här är väl lite lite större än min kan jag tro men nästa vecka är vi där! Tiden går fort!

Av Tessan - 10 september 2010 15:24

Är på jobbet och hemma ligger mitt lilla hjärta och är sjuk! Usch så ynklig han är då :(


Inatt har han vaknat och varit ledsen på gränsen till otröstlig vid flera tillfällen och när jag frågade om han hade ont nånstans så var det som om han tyckte att jag äntligen förstod honom. "JaaaAAA! "


Han hade ont i halsen stackarn. Så skönt nu när han kan börja berätta vad som är fel. Jag sa att jag tyckte ham kunde dricka lite kallt vatten, det kanske skulle vara skönt åt halsen och det gick han med på. Så varje gång han har hostat inatt nu så väckte han mej och skulle ha sin mugg och ta sej en mun vatten.


Imorse var han varm och febrig men vid gott mod och nya filmen gjorde susen.

Efter en alvedon dröp han av svett.


Får hoppas att vi andra klarar oss och att det går över snabbt. Men är det inte typiskt när jag för en gångs skull är ledig en hel helg?


Nu är det väl dax för kaffe snart?? Imorgon fyller Pappa K år!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards