Alla inlägg den 25 september 2010

Av Tessan - 25 september 2010 09:47

Lördag och snart dax att öppna butiken! Hoppas på massor med folk idag!


Igår kom mina killar in till mej på jobbet med en stor röd ros! TACK :)

Undrar vad jag gjort för att förtjäna den?!


Idag kommer min bror och hans tjej upp från stockholm på besök! Länge sen jag såg dom känns det som. Hoppas jag hinner träffa de lite innan de åker igen. Jag är ju ledig imorgon så då blir det väl kanske.

Virre är påväg till mormor för att spendera sin lördag där när vi jobbar. Jag fräser och hämtar honom när jag slutar och sen åker vi och handlar det obligatoriska LÖRDAGSGODISET!!


Nu när Virre fått sin nya säng så har vi sagt till honom att han får komma in till oss själv om han vill när han vaknar. Och tidigt tidigt imorse kände jag hur det kom en liten kille klättrandes i sängen. Jag tittade upp och såg ett leende yrvaket ansikte

- Mamma, jag kommer själv!

Ovido - Quiz & Flashcards