Alla inlägg den 11 september 2010

Av Tessan - 11 september 2010 16:18

Jag och Virre gick till affären idag. När man går dit så går man på gångbanan bredvid järnvägen. Hela vägen dit tjatade han om att tåget skulle komma, men vad gör man? Jag kan ju inte få tåget att komma om det inte gör det.


När vi kom ut från affären så sa jag att du får väl ropa på tåget då!

Han ropade:


Thoooomas, tåget Tooomas! Kom nu! Och det dröjde inte ens en halv minut så kom tåget! Det åkte inte så fort och vi vinkade! Vi höll på och vinka armarna av oss och lokföraren såg oss. Han vinkade tillbaka och Tuut Tuuuuuuut!!


Victor tjöt av glädje! "Han tuta på mej" Hela dagen har han pratat om det! Snacka om enkelt att göra en liten kille glad! För lokföraren var det kanske ingen bid deal, men för oss gjorde det hela dagen!


Tack du snälla lokförare! Det var synd för dej att du inte fick stanna och se den underbara effekten av den underbara grej du gjorde!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards