Alla inlägg den 23 september 2010

Av Tessan - 23 september 2010 23:19

Jag har hittat ett jobb som jag skulle vilja söka. Det är heltid och tillträde enligt överrenskommelse.


Men allvarligt.. Känns det inte lite töntigt att jag skulle söka jobb?? Vem skulle vilja ha mej nu? Och vad skriver jag i min ansökan.


Hej jag heterTherese och jag är gravid.

Då blir jag nog bortplockad utan att komma nånvart alls.


Hej jag heter Therese och jag är bra.

OM jag då skulle få komma på intervju så känns det ju nästan töntigt om de inte vet att jag är gravid. Nästan som att de skulle kunna bli arga och jag tar plats för någon annan.


Hur ska jag göra? Vad ska jag skriva? Om de skulle vilja ha mej så behöver de ju vänta på mej, och nu får de ju massor med ansökningar på lämpliga vikarier som lika gärna som jag vill ha det.


Hur blir det rätt för alla? Ska jag låta bli att söka? Det är ju ett heltidsjobb..

Av Tessan - 23 september 2010 22:33

På ica var det en tjej före mej i kön som skulle köpa cigaretter. Marlboro Fresh hette dom. Vilket jävla skämt! Om de inte får heta Light så borde de väl inte få heta fresh?? Light är ju inte Lightare än andra och jag har svårt at tro att fresh är fräschare än andra.. Skumt


Vilket jäkla skämt! ''Marlboro Fresh''. Ha!...

Av Tessan - 23 september 2010 17:24

Min älskling har tapetserat om Virres rum nu. Å herre jösses vad det blir bra! Jag har valt lite galna tapeter men det blev bättre än jag trodde. Nu har jag inte sett det färdiga resultatet än, men igår kväll var han nästan nästan klar och jag var mer än nöjd med det jag såg!


Nu ska jag bara köpa en fin vit färg att måla Virres nya säng och hylla i, sen ska det möbleras, nya gröna växter i fönstret och gardinerna ska upp!


Känns så fräscht och precis som jag vill ha det! Tror vi höjde värdet med ett par tusen bara på det rummet faktiskt. Jag kom ihåg att ta före bild den här gången så jag ska visa er!!



Av Tessan - 23 september 2010 13:51

 

Jag tävlar om ett namnsmycke i silver hos Lifeofjohanna.
I samarbete med
LuciaDesign. Tävla HÄR du med!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards