Alla inlägg under september 2010

Av Tessan - 2 september 2010 18:59

Det är tidigt men det är dumt att inte slå till när man får pruta och ett bra pris på grejerna..


Klicka för att se nästa bild
Den här står numer i vårat garage med en liggdel till och väntar på liten i magen. Victor tyckte den var jättefin och ville åka direkt med det känns ju töntigt att gå med ena sidan tom..
Den var fin. Väldigt fin för att vara begagnad och för de pris vi gav. 2700:- Kändes som en bra affär! Vi är nöjda!

Nej

Av Tessan - 2 september 2010 09:10
Av Tessan - 2 september 2010 08:36

Goooodmorgon!


Sitter och tittar på Postis Per. Ska gå in och göra kaffe. Ledig idag och det ser ut att vara fint väder. Härligt!


Ska skrota hemma. Micke är också ledig så då kanske vi får lite gjort.


I eftermiddag åker vi till Gävle och köper en grej till barnen! Hehe, jag skrev barnen.. Jaja, det är något som båda har nytta av men som jag inte trodde vi skulle behöva men som jag efter en stunds funderade kom på att vi nog skulle investera i ändå.. Bra att ha..


Gud va jag är nyfiken på om det är en pojke eller flicka i magen. Och det dröjer jääättelänge innan jag får veta!


Just nu tror jag på en pojke.. Nästan säker men inte så säker som jag var med Virre. Jag tror men det är något som ligger och stör så det finns en liten fundering att det kan va en tjej också.. Men nää.. Jag är nog en grabbmorsa. Tycker ni inte??

Av Tessan - 1 september 2010 21:17

Oj oj oj vad min bebis sparkade nu då :)


Jag tycker att jag är bra för att om jag har gjort nåt dumt så kan jag erkänna det och be om ursäkt. Jag är duktig att byta uppfattning om folk som jag bestämt mej för att inte tycka om och erkänna att jag haft fel.


Jag har precis gjort det och letat på ett telefonnummer och skickat ett "jag ber om ursäkt" sms till en tjej jag egentligen inte känner, men som jag var grinig och tvär mot idag när det inte gick våran väg.

Av Tessan - 1 september 2010 18:23

Åå så söt våran lilla Mumrik!!


        


Kan inte fatta att vi ska få njuta av en till liten goding!!



Av Tessan - 1 september 2010 18:01

Nu funkar det inte att ladda in bilder från mobilen tilldatorn heller.. Är inte meningen att det ska gå bra idag.


Slut på Citron hade jag också, men kanske kan pressa mej själv så får vi lite surt till fisken..


Från och med ikväll är mina ensamonsdagar tillbaka. Ganska lagomt med en timme själv ungefär.. Speciellt på kvällen nu på hösten och vintern när det är mörkt ute..

Av Tessan - 1 september 2010 14:17

På bussen igår så missade chauffören att stanna vid två hållplatser fast det var plingat. Mellen de hållplatserna passade hon på att prata mobiltelefon..


Hur vore det om hon ägnade sej åt att göra det hon har betalt för istället för att riskera liv och andras tider för att prata privat på mobilen??


De har väl komradio på bussarna ifall de behöver anropa någon??


Passa er, jag har käkat huggorm till frulle idag..

Av Tessan - 1 september 2010 13:56

Jo men god lunch på dej med då...


Morrhoppa!!

Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards