Alla inlägg under september 2010

Av Tessan - 23 september 2010 22:33

På ica var det en tjej före mej i kön som skulle köpa cigaretter. Marlboro Fresh hette dom. Vilket jävla skämt! Om de inte får heta Light så borde de väl inte få heta fresh?? Light är ju inte Lightare än andra och jag har svårt at tro att fresh är fräschare än andra.. Skumt


Vilket jäkla skämt! ''Marlboro Fresh''. Ha!...

Av Tessan - 23 september 2010 17:24

Min älskling har tapetserat om Virres rum nu. Å herre jösses vad det blir bra! Jag har valt lite galna tapeter men det blev bättre än jag trodde. Nu har jag inte sett det färdiga resultatet än, men igår kväll var han nästan nästan klar och jag var mer än nöjd med det jag såg!


Nu ska jag bara köpa en fin vit färg att måla Virres nya säng och hylla i, sen ska det möbleras, nya gröna växter i fönstret och gardinerna ska upp!


Känns så fräscht och precis som jag vill ha det! Tror vi höjde värdet med ett par tusen bara på det rummet faktiskt. Jag kom ihåg att ta före bild den här gången så jag ska visa er!!



Av Tessan - 23 september 2010 13:51

 

Jag tävlar om ett namnsmycke i silver hos Lifeofjohanna.
I samarbete med
LuciaDesign. Tävla HÄR du med!

Av Tessan - 22 september 2010 11:40

Ni kommer väl å kolla på FavoritLöken??


Av Tessan - 21 september 2010 20:12


När händer söker händer som har längtat

Som vet det finns en värme någonstans

Då kanske här i tystnaden

Dom söker den och finner den

Den innerliga närheten i Kvällens sista dans


I fjärran hörs musik från en orkester

Som spelar melodin från ingenstans

Se stjärneljuset i det blå

Den väg de visar oss att gå

Blir till ett golv vi dansar på i

Kvällens sista dans


Bästa låten ur bästa filmen... Tror inte att det går att se den för många gånger..




Av Tessan - 21 september 2010 18:05

Jag är lyckligt lottad att ha de flesta i min familj nära mej. Det skiljer inte så många mil och det går bra att ses en dag eller så. Men jag tycker det blir mer och mer påtagligt att jag saknar min bror och hans tjej. De bor inte på andra sidan jorden, de bor i stockholm. Det är inte så långt men det verkar som förgjort att få till att komma dit och hälsa på. De jobbar mån-fre och jag jobbar ju lite när som. Är jag ledig i veckan så är ju inte dom det. Är jag ledig en helg så vet jag faktiskt inte varför jag inte kommer iväg.


Men jag saknar dom. Nu när de har varit utomlands så vill jag kunna åka dit en kväll, kanske äta något tillsammans, titta på kort och bara prata. De kommer antagligen tycka att Victor har blivit jättestor sen sist vi sågs och min mage kommer antagligen vara jättestor i deras ögon.

Jag vet antagligen inte så mycket som jag skulle vilja om deras liv och vad som händer och ens hur deras vardag ser ut. Jag vill vara närmare, jag vill ha dom här, jag vill veta vad som händer i deras liv.




Av Tessan - 21 september 2010 17:50

Tjohooo!!


Nu har vi (läs Micke) börjat med Virres rum!! Det kommer bli så fint! Hoppas jag! Mina två Byggare Bob har nog jobbat hela dagen! Jag har ju också jobbat, men inte hemma.


Jag har spelat keno idag. Tänkte kanske att jag dkulle dra ihop en liten fin vinst. Vad tror ni om det??!

Av Tessan - 21 september 2010 16:08

"Barnet

Barnet kan känna igen din röst och reagerar mer på mammans röst än andra ljud. Ett korttidsminne har utvecklats. Barnet ligger och växer och mognar. Många rör sig mycket medan andra är mer stillsamma. 

Redan från vecka 23 har bebisen en chans att överleva en eventuell för tidig födsel även om det ofta för med sig en del komplikationer.

Vikt 800 gram."


Ååå vad tiden går! Längtar så efter att få veta vem som ligger i magen!


Lilla hjärtat, vem är du??


Presentation

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

RSS

sök


Ovido - Quiz & Flashcards