Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Tessan - 20 mars 2010 22:00

Utdrag ur SVT text:

 

"Charlotte Kalla visade återigen att  
  hon har problem i grenen."

 

Vad hon gör på hemmaplan och i sänghalmen har väl inte vi med att göra?! Jag kan bara uppmana henne att gå till barnmorskan och önskar henne Lycka till med skidåkningen!

Av Tessan - 20 mars 2010 15:29

Åh Salem Al Fakir har kommenterat förra inlägget! Va kul!   Är man en stor bloggare nu eller??


Undra om nästa kändis som hittar hit är Carola eller Obama kanske?? fast vad ska han hit och göra? Han kan ju inte Svenska...











(För att klargöra: Detta inlägg är fyllt av ironi och nej, inte ens en blondin som jag tror på fullaste allvar att det är SAF himself som har kommenterat)

Av Tessan - 20 mars 2010 13:12

Kom in på jobbet och sa till Therese att jag kunde svära på att jag just mötte Nassim Al Fakir!! Då berättade hon att han oc nån mer var i stan och gjorde nån teater, alltså såg jag rätt, han är i stan!


Fast han är jätteliten, det trodde jag inte. Vi var jämnlånga typ.. Krulligt hår och stora tänder. Lika "nypikindenvänlig" som på bolibompa!


Av Tessan - 20 mars 2010 09:39

Strålande fint väder idag. Vart är molnet som de lovade skulle vara lite framför solen? Synd och skam att man ska behöva vara inne nästan hela dagen, men det blir klirr i kassan istället och det är ju också kul!


Skinnjackan åkte på för första gången iår, gillar den men skulle vilja ha en svart, har inte hittat "den rätta" på det planet än bara. Det blev även leopardtajtsen, rosa oversizad tröja och leopardsjalen, fast den åkte av inne, varmt varmt..


Nu ska jag ta mej lite kaffe innan vi öppnar, tänkte jag skulle få sällis men hon har inte kommit än!


Jonas och Jojo... Hämnden är ljuv...

Men det var väl inte mer än rätt att jag åkte på det, när jag hade tänkt att göra det mot er.. Fast nu vet jag att det inte var så läskigt som jag trodde så vi kan gott göra det igen!

Ovido - Quiz & Flashcards