Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Tessan - 16 mars 2010 16:44


Salem är söt som en liten hundvalp med sitt smajl, men låten blir ju lite tjatig efter ett tag.


När vi satt och kollade på Mello i lördags så sa jag och Marianne: Kolla nu kom Ulla Bella och satte sej vid pianot oxå..

När jag kom till jobbet dan efter och Jojo berättade att det var Björn blev jag så snopen så snopen! Och när jag kollade gången efter det så ser man ju solklart att det är klart det är Björn! Lysande Comeback Björne, Hela Sveriges nallebjörn!

Av Tessan - 16 mars 2010 16:17

Just nu gillar jag!


  • Maria Montazami (Huur skön som helst)
  • Desperate (Pålitlig vän på tisdagskvällar)
  • Filip och Fredrik (Alltid)
  • Solen (Häääärligt)
  • Glass (Helst i kombo med solen)
  • Snart är det SOMMAR!!
Ovido - Quiz & Flashcards