Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Tessan - 19 mars 2010 23:10

Har varit en känslomässigt svajig dag. Inte på topp. Inte på botten hela tiden heller.

Har spenderat den med min bästa lilla vän!


Gick in och kollade till honom nyss. Det är en blandning på lukten därinne. En doft av lite blöja, lite svett, lite sov.. En underbar blandning som bara kan göras av den som håller mitt hjärta. Det luktar inte gott men det luktar som det ska. Det luktar av den ljuvligaste varelse jag lagt mina ögon på. Det luktar mitt barn. Jag borrar ner ansiktet i hans pyjamas och vid halsen på honom. Om jag fick plats i spjälsängen skulle jag krypa ner bredvid honom.


Nu ska jag krypa ner bredvid mannen som jag skapat denna underbara lilla kille tillsammans med.


Snälla John Blund, ta mej till de snälla drömmarnas land inatt.



Ovido - Quiz & Flashcards