Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Tessan - 4 mars 2010 18:05

Nu längtar jag faktiskt hem till mina killar! Och till min lilla Katt tjej såklart..

Av Tessan - 4 mars 2010 15:21

Kolla HÄR!!


Och en bild på mitt älsklingsfordon! Sopningsbilen!! Snart kanske vi kan rensa hallen från alla tjocka jackor och overaller som tar all plats!! Tänk att bara slänga på sej tygskor och en jacka och gå ut! Och kunna ha ytterdörren öppen för att vädra lite och släppa in ny luft!

Och ännu bättre!!


Tänk när jag kan sitta på min uteplats utan jacka och tycka att det är varmt och skönt att sitta och dricka kaffe!! I år ska jag vara mer på båda mina uteplatser än förra året!! Om det är möjligt som min kära sambo påpekade! Å va mycket roligare allt känns bara man tänker på våren!!

Av Tessan - 4 mars 2010 09:18

Jag sprang nyss ut på trappan för att skrämma iväg en katt som brukar vara här och stryka runt och bråka med våran. Jag stog och stampade på trappan när Virre kom.


-Höjju Mamma! Gö du? Måtte skoj på däj! Kallt ute!


"oj, sorry, glömde det..!"


I förrgår stog han här vid datorn och tittade på när skärmsläckaren hade gått igång. Han tappade Svante på golvet..


-Ooooj (tog upp Svante och tittade på honom)

-Tåååt (förlåt)

-Inte meninen.. (Han gick iväg med honom under armen)

-Liilla Bubben (kramade om lite extra och gunade Svante lite)


Ååå min lilla sötnos!


  

Ovido - Quiz & Flashcards