Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Tessan - 3 mars 2010 21:21

"Inte var väl avsnittet så bra som man hoppades på? Trist med alla små historier om "vad som kunde hända". Liten besvikelse."

Kommentar från min storebror..


Och lite rätt hade han väl...? Jag hade ju faktiskt tjuvkikat på avsnittet så jag visste vad som skulle hända och det var väl kanske inte såå dramatiskt som många kanske hade väntat sej.


Men jag tänker såhär. Ingen av fruarna kunde ju dö, för alla är ju verkligen viktiga. Alla har ju någon av de som favorit och de kan ju inte tappa tittare genom att döda fler fruar.. Bree får det tufft med att ta hand om Orson som antagligen kommer tycka synd om sejsjälv, där har vi en story. Lynette kunde ju inte förlora båda barnen för hon måste ju få vara den slitna, roliga morsan, bra story. Susan får ta hand om Julie som mist sin pappa. Gabrielle får en stor anledning till att bli vän med Lynette igen. Lynette får tillbaka sitt jobb??


Väntar med spänning på nästa avsnitt! Längtar redan till tisdag!


Av Tessan - 3 mars 2010 19:56

Blev Förstadejtenmiddag idag! Blodpudding med lingonsylt. Lovely! Så nu är jag mätt i magen och redo för kvällens äventyr.. Som består av att lägga barn och försöka att ta mig i säng i skaplig tid. Brukar sällan lyckas, men alla försök är goda försök.

Av Tessan - 3 mars 2010 16:15


Världens godaste chokladbit! Underbar till kaffe, Underbar till Cola, Underbar till ALLT!! Tyvärr...

Ovido - Quiz & Flashcards