Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Vi 4

Av Tessan - 31 januari 2011 10:38

Här är familjen J-K


Ååå va fina ni är säger alla som tycker det. Men jag är nyförlöst och ser alla möjliga jävla fel. Förstå mej rätt, bilden är jättefin och mina älsklingar är jättefina.


Meeeeeen

-Jag ser ut att vara såå mycket större än de andra

-Håret är fult

-Jag har världens största panna i snedlugg, varför säger ingen nåt?

-Jag är blek som ett lakan

-Jag är tjock.


Dessutom

-Micke är snyggare än nånsin

-Micke har gått ner nästan 30 kilo, det har inte jag, snarare tvärtom

-Micke ser ut att vara mindre än mej

-Victor är söt som socker med sitt V tecken på varenda kort

-Kajsa är huvudpersonen, hon bara ÄR söt.

 
 
Ingen bild

anajta

31 januari 2011 13:26

-Micke står bakom dig, det är därför som han ser mindre ut.
-Man ser ut så där när man har fått barn, tyvärr kanske du säger men jag tycker att man har en viss aura som nybliven mamma och den är kanske något blek men ändå vacker.
-Min Micke ser minder ut än mig även när han står framför mig ;-)

 
Ingen bild

Kerstin

31 januari 2011 22:14

Ja, så där är man ju. Finns knappt några bilder på Elis och mig tillsammans, dels för att jag oftast håller i kameran, dels för att jag tycker på samma sätt som du, det är blekt, dubbelhakigt och fult i håret... Men jag tycker ändå att du är fin! För att inte tala om dina barn, hoppas verkligen att Elis blir en lika go kille som din Virre verkar vara!

Kram

Tessan

4 februari 2011 16:48

Å tack för de fina orden, kan ju inte annat än hålla med, han är en riktig gofis!

Kram kram

 
Ingen bild

Anki

1 februari 2011 21:05

Ok jag vet EXAKT hur du känner och hur du tänker! Med Tessan lägg ner det där genast!! Titta på lilla Kajsa och se vad du fått! Snart är du Iform igen!! Och vem fan är inte vit som ett lakan nu??
Ta hand om dig!!
Kram Anki

 
Ingen bild

Anna

4 februari 2011 09:15

Hej Tessan och GRATTIS till tjejen!
Har totalt missat du fått, när kom hon?
Vad söt hon är, och du är jätte fin du med!
Vet precis hur du känner dig, lägg då till att gå på stranden.....
Längtar tills jag får tillbaka min kropp igen (om det nu går).

Ha det så bra. Kram Kram
http://stortlitetlof.blogspot.com/

Tessan

4 februari 2011 16:47

Tack!

Hon kom 13 januari :)

Sköt om er ute i världen och njut lite av solen för mej också :)

 
Sofia

Sofia

17 februari 2011 17:32

Oj var det verkligen så längesen jag hade praktik hos er på JC!? Då hade ju inte ens magen växt så mycket åt dig! Hittade in på din blogg igen och nu ser jag att du har en till knodd :) va fint!!
Hoppas ni har det bra!!

http://blomsofia.blogg.se

Tessan

17 februari 2011 21:46

hej :-) kul att du hittat tillbaka! Hoppas allt är bara bra med dej! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessan - 13 september 2012 14:28

Det här var inte igår och kommer antagligen inte bli imorgon heller!   Men måste bara.. Jag har varit hos tandläkaren... Igen.. Äntligen är den klar min krånglande tand. Men det är inte tanden det ska handla om. Utan han som lagat den.   Ma...

Av Tessan - 24 juli 2011 06:27

Kajsa 05,30: Nä, Morsan! Vi får ut så mycket som möjligt av den här dan va?! Vi går upp??!! Mamma: Ååå är det så? Vill du verkligen upp nu?? Ska vi inte sova liiite liiite till?? K: Nä, vi går upp! M: Ok men då går vi och sover i ok tid ikväll ...

Av Tessan - 17 juli 2011 21:33

Jag tror att vi har pratat om att skaffa ett eget bredband. Lång ointressant historia kort: Vilket mobilt bredband ska man ha? Som är billigt, snabbt och som FRAMFöRALLT INTE KRÅNGLAR!!!   Vad har ni?? ...

Av Tessan - 17 juli 2011 18:39

Hittade denna bild på mejsjälv på Facebook. Den gjorde mej glad för att jag var så himla duktig efter att jag fick Victor. Den gjorde mej desto mer ledsen för att jag är så himla långt därifrån nu. Usch så deprimerande. Den får mej att aldrig mer vil...

Ovido - Quiz & Flashcards